• Головна
  • У Житомирі обговорили проблему бездомних громадян
12:13, 26 листопада 2015 р.

У Житомирі обговорили проблему бездомних громадян

У Житомирі відбувся круглий стіл, на якому обговорили серйозну проблему – бездомність та шляхи вирішення цього питання. Організували і провели зустріч представники ГО «Милосердя».
Владислав Паламарчук, голова  правління  ГО,  зазначає, що робота з бездомністю полягає не тільки в тому, щоб одягти, взути та нагодувати людину, яка цього потребує, а й надати консультацію, допомогти з відновленням та оформленням документів.
Про це інформує управління по зв’язках з громадськістю міської ради.
 
Під час зустрічі двоє безпритульних гостей Микола й Олена розповіли, як через шахрайство залишилися «без даху над головою». Центр обліку бездомних осіб підписав  договір з  Регіональним  центром з надання  безоплатної вторинної  допомоги у Житомирській області. Відтак,  люди, які опинилися в подібних ситуаціях та залишилися без житла, зможуть отримати безкоштовну юридичну допомогу та представлення інтересів у судах.
 
Присутні висловили найгостріші проблеми,  які пов’язані з бездомністю, як-от: втрата житла через шахрайство, відновлення документів, лікування безхатченків, оформлення інвалідності, а також  намагалися окреслити шляхи їх подолання.  Йшлося  про те, що  "люди з вулиці" можуть виконувати  оплачувану  громадську роботу чи  надавати соціальний супровід один одному.
 
"Цьогоріч планується надати людям можливість пережити зиму в умовах стаціонарного приміщення. Ми з Владиславом оглядали таке приміщення.  Тепер слід вкласти кошти та бажання, щоб  перетворити  його на затишний притулок. На сьогодні там проводяться ремонтні роботи, аби люди змогли розміститися взимку. Сподіваємося, що ми увійдемо в зиму не з наметами, як в попередні роки, а з стаціонарним приміщення, - розповіла Вікторія Краснопір, начальник управління праці та соціального захисту населення міської ради.   Вона також зазначила, що на наступний рік  в Комплексній міській програмі соціального захисту населення планується закладення коштів з міського бюджету на проведення ряду заходів на свята для безхатченків.
 
 Питання втрати житла чи майнових прав не проходить повз заходів, які проводить Житомирський міський центр соціальних служб для сім'ї дітей та молоді з опікунами, прийомними батьками, батьками-вихователями та батьками, які не належним чином виконують батьківські обов’язки, із залученням юридичної служби та фахівців. 
"Центр соціальних служб несе відповідальність за збереження житлових та майнових прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.  Жодного випадку порушення цього закону в місті немає, - наголосила  директор соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Ольга Юрченко. - За 9 місяців 2015 року центром соціальних служб було проведено 171 груповий захід з батьками-вихователями, прийомними батьками, опікунами, які  несуть відповідальність за те, щоб дитина за період перебування у дитячому будинку сімейного типу чи в прийомній сім’ї мала закріплене за собою житло".
 
У роботі круглого столу також взяли участь представники міського центру зайнятості, Регіонального центру з надання безоплатної вторинної допомоги у Житомирській області, Головного територіального управління юстиції в Житомирській області, БФ «Прорив - Перемога», ГО «Фонд громади Житомира», ГО «Перспектива» та структурних підрозділів міської ради.
 
Учасники зустрічі наголошують: слід об’єднати  зусилля  громадських організацій, органів місцевого самоврядування,  волонтерів та громадськості для спільної організації ініціатив, спрямованих на вирішення серйозної проблеми - бездомності та шляхів  її подолання.
 
Організатори заходу закликають усіх небайдужих допомогти безпритульним теплими  речами, продуктами  харчування чи  ліками, які можна  залишити за адресою: пров. 1-й Іподромний, 15 а.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомир #безпритульні #проблеми #вирішення #міськрада
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...