Його іронічні відео-звернення до зірок шоу-бізнесу, викладені на порталі Youtube, стрімко набирали мільйони переглядів, а вигаданий персонаж Каплана вмить знайшов визнання авторитетних ЗМІ: «Forbes» включив його в першу трійку артистів, що прославилися в інтернеті, «Російський піонер» назвав Стрикало головним голосом покоління WEB 2.0., а «GQ» удостоїв звання самого модного тренду року. Багато федеральні канали заговорили про український самородка, а хіти «На Кайєні» і «Наше літо» вийшли в радіоефір.

Створена група стала продовженням успішного інтернет-мема. З  авторських пісень-насмішок над поп-хітами і шансоном, накопичених Капланом за час сольної інтернет-творчості, виріс цілком дорослий рок-проект, що представив аудиторії його колишні акустичні «дворові» балади з інтернету в повноцінному рок-аранжуванні.

Сьогодні «Валентин Стрикало» збирають повні зали по всьому СНД. Їх живі концерти славляться своєю неймовірною енергетикою, гострим гумором соліста і невимушеним спілкуванням із залом. У 2011 році «Валентин Стрикало» були нагороджені премією Золота горгулью від клубу «16 тонн» в номінації «Кращий ВІА року».

У березні в гурту також заплановані концерти в Москві,Санкт-Петербурзі, Кишеньові,  в Україні - лише в Житомирі, звідки за легендою начебто родом сам виконавець, а пісня "На каєні по Житомиру ганяю" - досі візитівка артистів.