Фахівці ГО “Центр Суспільних Комунікацій”, Житомирського РВ АМУ та сайту “0412.ua” у рамках GENDER MONTH з 11 квітня по 11 травня провели моніторинг житомирських ЗМІ на предмет гендерної рівності. Результати аналізу медіапростору міста представили 13 травня для представників ЗМІ та рекламних агенцій.
Праналізовано матеріали трьох газет – “Житомирщина”, “Субота”, “Эхо” та 8 он-лайн видань: сайт Житомирської міської ради, “Перший Житомирський”, “Спортивний Житомир”, “Житомир.info”, “Житомир.today”, “Житомир.life”, “Журнал Житомира”, “Рупор Житомира”.
Всього промоніторено 2306 журналістських матеріалів, серед яких у друкованих виданнях – 212 та 2094 – в он-лайн медіа, проаналізовано зміст 106 білбордів та сітілайтів.
Аналіз здійснювався за такими критеріями:
- кількість фото чоловіків та жінок на сторінках газет або у новинах на сайтах;
- кількість чоловіків та жінок, які є героями публікацій;
- кількість експертів різних статей у новинах.
Дослідження матеріалів друкованих ЗМІ свідчить про те, що жінки на 15% менше представлені як героїні журналістських матеріалів, ніж чоловіки, в якості експерток – у півтори рази. На фото ж жінки постають частіше від чоловіків: 59% та 41% відповідно.