Замок "Радомисль", радомишльське пиво та Олександр Зінченко, футболіст англійського Манчестер Сіті, який народився у Радомишлі – саме за цими трьома брендами пізнають містечко Радомишль на Житомирщині. Але громада є багатогранною та різноманітною, і має десятки та сотні цікавих, унікальних та креативних людей, туристичних місць та історичних фактів.
20 серпня у Радомишльській публічній бібліотеці-медіатеці відбувся семінар "Брендування ОТГ: як громаді заявити про себе" на якому фахівці міської ради, історики, краєзнавці, народні майстри, а також організатори місцевих фестивалів та молодь працювали над пошуком унікальних особливостей громади, які можуть лягти в основу нового бренду громади. Також, участь у семінарі взяли Георгій Федорук, радник з регіонального розвитку та Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру розвитку місцевого самоврядування Програми "U-LEAD з Європою".
У минулому році громада спільно із Житомирським Центром розробила стратегію розвитку до 2027 року, в якій визначила розвиток туризму та брендування територій одним із завдань. Перехід від стратегування до планування технічних завдань є надважливим пунктом впровадження стратегії громади.
На семінарі було презентовано теоретичні аспекти процесу створення бренду, також, місцеві фахівці та майстри розповіли про реалізовані проекти та фестивалі, які можуть стати основою для формування бренду.
У другій частині семінару учасники перейшли до практичної роботи та протягом двох годин напрацьовували матеріал для формування технічного завдання дизайнерам. Історики запропонували використати для формування унікальної айдентики історичні переваги громади: приналежність до древлянської культури, древні традиції пивоваріння, виробництва паперу, адже унікальна папірня діяла саме на території Радомишля, на території громади є стоянка древніх людей.
Також, громада має низку цікавих архітектурних пам’яток, як-от Водонапірна вежа, Млин та будівлі церков.
За словами Людмили Карпусь, засновниці фестивалю "Радомлин", громада сьогодні має цікаві подієві туристичні принади, які вже притягують тисячі туристів. Фестиваль млинців, який відбувається у селі Мала Рача, засвідчив потрібність серед місцевих мешканців та туристів такого дійства.
Оксана Лисак, фахівець з зв’язків з громадськістю Радомишльської міської ради та Дмитро Клименко, радник з комунікації Житомирського Центру представили учасникам історію герба громади та необхідні алгоритми дій для створення нового брендбуку громади.
На завершення роботи учасники домовились зустрітись у вересні та сформувати технічне завдання для візуалізації брендування.