У Житомирі накрили два підпільних зали ігрових автоматів

З початку року на території Житомирщини працівники міліції викрили та припинили роботу близько двох десятків гральних закладів, що діяли всупереч чинному законодавству. З місць незаконного бізнесу вилучено понад сотні одиниць грального обладнання як то автомати, комп’ютери, покерні столи та рулетки. Заборона ведення грального бізнесу в Україні запроваджена з 2009 року. Однак, організатори цієї надприбуткової справи і сьогодні шукають можливості для ведення азартних ігор. Як свідчать результати роботи підрозділів міліції, варіацій тут достатньо: від підпільних залів ігрових автоматів та казино до напівлегального статусу інтерактивних клубів, інтернет-кафе та букмекерських контор. - Нині, - коментує ситуацію начальник УДСБЕЗ УМВС України в Житомирській області Юрій Крошко, - з’явилася нова тенденція – миттєві лотереї. Під вивіскою цих закладів нами зафіксовано роботу ігрових терміналів з відпрацьованим механізмом проведення ставок та отримання виграшів.

Упродовж одного дня у Житомирі працівники УДСБЕЗ та УБОЗ викрили відразу два таких заклади. У межах проведення досудового розслідування кримінального провадження за ст. 203-2 «Зайняття гральним бізнесом» Кримінального кодексу України було проведено санкціоновані обшуки у приміщеннях, так званих, лотерей. На місцях зафіксовано роботу ігрових терміналів та проведення гри відвідувачами закладів. Відтак було вилучено 21 автомат, відеореєстратори, комп’ютерну техніку, грошові кошти та облікову документацію. Власник, як з’ясувалось, обох контор, приватний підприємець, пояснюючи їх функціонування, посилається на те, що ці ігрові автомати є лото-машинами, використання яких не заборонено. Втім, нині ці всі обставини з’ясовуються у ході подальшого досудового розслідування. У разі визнання судом вини підприємця, окрім відповідальності, передбаченої ст. 203-2 ККУ у вигляді штрафу від 170 до 680 тисяч гривень з конфіскацією грального обладнання, на нього можуть бути накладені й фінансові санкції за результатами розгляду адміністративного позову. Розмір цих стягнень у держбюджет України, зазвичай, становить понад 7 мільйонів гривень.