Як усе починалося?
2018 рік – кредитний договір між ТТУ та ЄБРР.
Кредит у 10 млн євро надано на модернізацію ТТУ, закупівлю 50 нових одиниць тролейбусів, будівництво нового миючого комплексу.
2019 рік – бонус до кредитного договору – грантові кошти у 2 мільйони євро на розбудову контактної мережі.
Які напрямки розглядалися?
Опрацьовувалися два напрямки: Глибочиця та Мальованка.
Від лінії на Глибочицю довелося відмовитися через відсутність тяглової підстанції. Вартість її будівництва в рази перевищувала б надані грантові кошти. Лишається Мальованка.
Які варіанти руху тролейбуса на Мальованку розглядалися?
- через вулицю Радивилівську;
- Троянівську через Подільський міст;
- через Героїв Пожежних;
- через вулицю Радонову.
Чому від інших довелося відмовитися?
На вулиці Троянівській, так як і у Глибочиці, відсутня тяглова підстанція.
На вулицю Радивилівську маршрут у зворотному напрямку пролягає через небезпечне Т-подібне перехрестя. Тролейбусу довелося б здійснювати аварійний поворот на вулицю Чуднівську. Більше того, довелося б встановлювати новий світлофорний об’єкт. Всі ці деталі здорожували проєкт.
Вулиця Радонова також значно здорожчувала проєкт, так як знаходиться за півтора кілометра від підстанції (тоді як до першої опори на вулиці Героїв Пожежних – до 350 метрів). Більше того, по Радоновій довелося б майже у півтора рази збільшувати кількість опорних стовпів і, ймовірно, будувати нову тяглову підстанцію. Лишається один варіант - через вулицю Героїв Пожежних.
Чи вкладається будівництво лінії у надані грантові кошти?
Так,більше того, економія становитиме 400 тис. євро.
Куди спрямують зекономлені кошти?
На зекономлені кошти побудують другу виїзну групу з Депо №2 на Вітрука, 14 (наразі о 5:00 ранку розпочинається перший виїзд тролейбусів, їх одночасно виїжджає від 70 до 100 одиниць. Друга виїзна група дозволить удвічі зменшити час випуску електротранспорту на лінію, що забезпечить вчасний виїзд громадського транспорту у ранкові «години пік»).