Час минає, а житомирян продовжують вітати з білбордів із Великоднем та Днем Перемоги. До такої неактуальної соціальної реклами на рекламних щитах належать білборд біля кінотеатру "Україна" (на ньому було написано привітання Житомирського міського голови з Великоднем, щоправда, сьогодні, 11 червня, робітники взялися його заклеювати), а також рекламні щити, що на вулиці Черняховського, на яких городян вітають зі святом 9 Травня.
Директор КП "Реклама" Володимир Шуст пояснив кореспондентці сайту 0412.ua, чому застаріла соціальна реклама надовго затримується на білбодах. Виявилося, що випадки, коли "житомирян улітку вітають із Новим роком" - не рідкість.
В. Шуст повідомив, що за актуальністю соціальної реклами ніхто не стежить.
- Усі рекламні площі знаходяться у приватній власності, - розповідає Володимир Петрович, - Серед власників білбордів житомирян небагато, переважно це фірми з Києва та Львова, з якими, до речі, не завжди можна своєчасно зв’язатися. Вони безкоштовно розміщують на своїх рекламних щитах соціальну рекламу, якщо до них звертаються з таким проханням наше комунальне підприємство чи управління у справах сім’ї, молоді та спорту міської ради за наказом міськвиконкому. Не завжди власники білбордів вчасно заклеюють "привітання" - переважно вони чекають на замовлення комерційної реклами, щоб не тратитися зайвий раз. Іноді й справді доходить до сміху - коли з рекламних щитів житомирян улітку вітають із Новим роком.
В. Шуст повідомив, що за актуальністю соціальної реклами ніхто не стежить. Обласна інспекція у справах захисту прав споживачів та обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України лише контролюють зміст реклами, чи він відповідає етичним та моральним нормам. У свою чергу КП "Реклама" та КП "Інспекція з благоустрою м. Житомира" слідкують за естетичним виглядом білборду та території навколо рекламного блоку.
Так що актуальність соціальної реклами - на совісті виключно власників білбордів.