У Житомирі Київський завод шампанських вин презентував свою продукцію з новою якістю, логотипом та асортиментом. Поціновувачі ігристого зібралися разом, аби поєднати приємне з корисним.До 80-ти тисяч пляшок ігристого напою Київського заводу шампанських вин продається щомісяця в крамницях Житомирщини. Таку прихильність споживачів фахівці пояснюють просто: якість шампанського стала кращою, а відтак і зріс попит на нього.Валерій Юрчук – приватний підприємець: "Якщо ми раніше продавали в тиждень 2-3 ящики, то сьогодні вже до 10 йде. А на Новий рік не встигаємо завозити".Ірина Архарові – директор магазину: "Шампанское КЗШВ всегда продавалось очень хорошо. И радует то, что постоянно улучшается качество. Это приятно. Покупатель наш лучше всего покупает продукцию КЗШВ".Якість і смакові властивості кожного напою зберігаються досвідченими технологами заводу. Для виробництва ігристого використовують високоякісні вітчизняні і закордонні виноматеріали та сучасне обладнання.Представник Київського заводу шампанських вин: "Стоїть у нас, для покращення продукту, електродіалезна установка. Це ноу-хау, яке на просторі пострадянських країн, є тільки на нашому заводі".в кінці минулого року ігристе змінило свій логотип на новий, що дозволяє легко його відрізнити від іншої продукції. Особливу увагу на презентації привернув новий напій КЮ 1, в якому, за словами фахівців, розумно поєднується ціна та якість.Олександр Ракович – генеральний директор ТОВ «Полісся-продукт»: "Ми зібралися для того, щоб презентувати новий продук, який називається КЮ1. Виробники сподіваються, що цей продукт буде в кожній точці, що він вийде на європейський рівень".Усі поціновувачі шампанського мали змогу продегустувати напої, ознайомитися з правилами подачі ігристого, а також на гостей свята чекала вікторина, призи та яскраві виступи артистів.
У Житомирі любителі шампанського змогли оцінити нову продукцію Київського шампанських вин
15:37, 23 вересня 2011 р.
Суспільство