Багато мешканців Житомира були неприємно розчаровані не скориставшись послугами електрички. Адже наразі до столиці з Житомира можна дістатися електричкою лише в неділю, а з Києва лише в п'ятницю.

Про нововведення Укрзалізниці на своїй сторінці у Facebook повідомив заступник міського голови Дмитро Ткачук.

"Без будь-яких попереджень Укрзалізниця скоротила ранкові рейси в понеділок. Озвучена коростенською філією версія, що це рішення з Києва і причина: мала кількість пасажирів. Насправді ж, нерентабельними пасажирські перевезення на залізниці були завжди і це ні для кого не стало новиною. Але є інші пояснення.

Чому ж так?

Основна проблема це - відсутність компенсацій за пільгове перевезення! Другий рік поспіль з держбюджету немає жодних субвенцій по пільговому перевезенню. Це стосується і послуг залізниці, і Укртелекому, і маршрутних таксі, і комунального електротранспорту.

Скасування окремих рейсів, відмова запускати дизель-потяги для дачників - це форма тиску для того, щоб з міського бюджету почали оплачувати вартість проїзду пільгових категорій громадян.

Ціна питання майже 3,5 млн грн на рік. І це лише по залізниці. Для порівняння: ЖТТУ не доотримує компенсації за перевезення пільгових категорій громадян на суму 60 млн грн щороку.

Подібні проблеми існуватимуть доти, доки не припиниться політика популізму в державі. Не можна мільйонам людей обіцяти пільги і не оплачувати, стравлюючи користувачів послуг і їх надавачів.

Отака от децентралізація. Пільги встановлюють у Верховній Раді та Кабміні, а оплачувати їх повинні з місцевих бюджетів", - написав Ткачук.

0412.ua

Укрзалізниця скоротила рейси електрички Житомир-Київ

Багато мешканців Житомира були неприємно розчаровані не скориставшись послугами електрички. Адже наразі до столиці з Житомира можна дістатися електричкою лише в неділю, а з Києва лише в п'ятницю.

Про нововведення Укрзалізниці на своїй сторінці у Facebook повідомив заступник міського голови Дмитро Ткачук.

"Без будь-яких попереджень Укрзалізниця скоротила ранкові рейси в понеділок. Озвучена коростенською філією версія, що це рішення з Києва і причина: мала кількість пасажирів. Насправді ж, нерентабельними пасажирські перевезення на залізниці були завжди і це ні для кого не стало новиною. Але є інші пояснення.

Чому ж так?

Основна проблема це - відсутність компенсацій за пільгове перевезення! Другий рік поспіль з держбюджету немає жодних субвенцій по пільговому перевезенню. Це стосується і послуг залізниці, і Укртелекому, і маршрутних таксі, і комунального електротранспорту.

Скасування окремих рейсів, відмова запускати дизель-потяги для дачників - це форма тиску для того, щоб з міського бюджету почали оплачувати вартість проїзду пільгових категорій громадян.

Ціна питання майже 3,5 млн грн на рік. І це лише по залізниці. Для порівняння: ЖТТУ не доотримує компенсації за перевезення пільгових категорій громадян на суму 60 млн грн щороку.

Подібні проблеми існуватимуть доти, доки не припиниться політика популізму в державі. Не можна мільйонам людей обіцяти пільги і не оплачувати, стравлюючи користувачів послуг і їх надавачів.

Отака от децентралізація. Пільги встановлюють у Верховній Раді та Кабміні, а оплачувати їх повинні з місцевих бюджетів", - написав Ткачук.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати