У Житомирі затвердили план зонування міста

Відповідне рішення прийняли депутати, під час сесії Житомирської міської ради 4 квітня.

«План зонування території встановлює функціональне призначення та вимоги до забудови окремих територій. Спрощує процедуру оформлення нових земельних ділянок, визначає їх можливе цільове призначення», - пояснює головний архітектор міста Євгенія Черкасова.

План зонування розроблений не тільки на межі міста, а й на території, які, у перспективі, планують приєднати до території міста.

«Після того як ми затвердили генплан міста, ми обов’язково мали затвердити зонування. Однією з найголовніших складових плану зонування є те, що Бульвар визначений, як зона рекреації, що унеможливлює подальшу його забудову»,- розповідає міський голова Сергій Сухомлин.

Окрім плану зонування депутати підтримали рішення про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо зміни меж міста.

«Місто має мати перспективу розвитку. Наразі площа індустріального парку становить 24,7 га – ця земельна ділянка вже майже вся зайнята інвесторами. Найближчим часом ми плануємо приєднати ще 10 га і після чого вільними залишаться лише земельні ділянки Міністерства оборони або землі «запасу». Тому зараз необхідно прийняти рішення для того, щоб збільшити межі міста, абсолютно не утискаючи інтереси найближчих сільських рад», - зазначив Сергій Сухомлин.

Після того, як буде розроблений проект щодо встановлення (зміни) меж міста він має бути підтриманий Житомирською обласною радою та затверджений Верховною Радою України.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку