У Житомирі планують змінити зовнішній вигляд 39 клумб

У 2017 році КП «Зеленбуд» планує використовувати в квітковому оформленні міста поєднання традиційних однорічних квітів з багаторічними рослинами. Це дасть можливість в наступні роки економити кошти на посадці квітів та використовувати їх на роботи по догляду.

На балансі КП «Зеленбуд» знаходиться 39 квітників, з яких до кінця 2017 року планують змінити 20. В першу чергу буде змінений квітник на майдані С.П. Корольова.

«У цьому році ми плануємо змінити квітники, що є у нашому місті. Почнемо з того, що будемо до вже традиційних однорічних квітів додавати багаторічні зелені насадження. Це дасть можливість нашим квітникам нормально виглядати у зимовий період. Тому, на даному етапі пропонується поступова зміна дизайну квітників та перехід на озеленення міста багаторічниками», - розповідає директор КП «Зеленбуд» Олександр Шевчук.

Також у 2017 році КП «Зеленбуд» планує збільшити кількість квіткових скульптур. Вже розробляється проект конструкції «Метелик». Крім того, директор комунального підприємства наголосив, що житомиряни можуть висловити свою думку щодо того, що вони хочуть бачити у місті Житомирі. Своє бачення та побажання мешканці міста можуть залишити на сторінці КП «Зеленбуд» у мережі Фейсбук.

Також планується висадка дерев у місті, як в рядовій посадці, так і групами на газоні та у скверах міста. Висадка буде проводитись на Привокзальній площі, в районі Корбутівки та Польової.

Для озеленення центральної частини міста пропонується посадка листяних дерев з гарною декоративною кроною.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку