На Житомирщині невідомі телефонують на фірми та в організації, представляються помічниками голови області і просять допомогти грошима дітям учасників АТО. Керівник ОДА просить бізнесменів і посадовців не давати коштів шахраям, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Розголос підняв підприємець Андрій Руденький, який часто допомагає благодійним фондам і організаціям, тому майже погодився на прохання перерахувати гроші, але його насторожили посилання на керівника ОДА. Бізнесмен попросив передзвонити пізніше, а сам зателефонував до облдержадміністрації та з'ясував, що ніяких доручень збирати допомогу дітям учасників АТО там не давали. Про це згодом і повідомив телефонним прохачам.

"Коли я сказав, що я спілкувався і це не відповідає дійсності, вони одразу поклали трубку", - розповів він. 

Керівник департаменту інформаційної діяльності ОДА Ольга Григорьєва твердить, що такі випадки непоодинокі: бізнесмени з різних районів Житомирщини останні кілька днів масово перепитують, хто і на що збирає гроші, бо всім дзвонили нібито від голови.

"Телефонували, говорили, що ми зараз скинемо рахунок такий-то, перерахуйте скільки зможете – кому 7 кому, 9 тисяч. Мені одразу повідомили цей номер, я передзвонила з'ясувати, хто ж це", - розповіла вона та додала, що розмову записала на диктофон.

Жінка, котра збирала гроші, представилася спершу референтом, а потім особистим помічником керівника ОДА. У листах, які отримували підприємці, була вказана адреса благодійного фонду, за котрою насправді розташований зачинений зараз меблевий магазин.

Керівник області Ігор Гундич у соцмережах застеріг підприємців від шахраїв і звернувся в поліцію. Там почали розслідування та просять усіх бізнесменів, у яких просили гроші, відгукнутися та допомогти слідству. 

0412.ua

На Житомирщині шахраї видурюють гроші у бізнесменів, прикриваючись губернатором

На Житомирщині невідомі телефонують на фірми та в організації, представляються помічниками голови області і просять допомогти грошима дітям учасників АТО. Керівник ОДА просить бізнесменів і посадовців не давати коштів шахраям, ідеться в сюжеті ТСН.19:30.

Розголос підняв підприємець Андрій Руденький, який часто допомагає благодійним фондам і організаціям, тому майже погодився на прохання перерахувати гроші, але його насторожили посилання на керівника ОДА. Бізнесмен попросив передзвонити пізніше, а сам зателефонував до облдержадміністрації та з'ясував, що ніяких доручень збирати допомогу дітям учасників АТО там не давали. Про це згодом і повідомив телефонним прохачам.

"Коли я сказав, що я спілкувався і це не відповідає дійсності, вони одразу поклали трубку", - розповів він. 

Керівник департаменту інформаційної діяльності ОДА Ольга Григорьєва твердить, що такі випадки непоодинокі: бізнесмени з різних районів Житомирщини останні кілька днів масово перепитують, хто і на що збирає гроші, бо всім дзвонили нібито від голови.

"Телефонували, говорили, що ми зараз скинемо рахунок такий-то, перерахуйте скільки зможете – кому 7 кому, 9 тисяч. Мені одразу повідомили цей номер, я передзвонила з'ясувати, хто ж це", - розповіла вона та додала, що розмову записала на диктофон.

Жінка, котра збирала гроші, представилася спершу референтом, а потім особистим помічником керівника ОДА. У листах, які отримували підприємці, була вказана адреса благодійного фонду, за котрою насправді розташований зачинений зараз меблевий магазин.

Керівник області Ігор Гундич у соцмережах застеріг підприємців від шахраїв і звернувся в поліцію. Там почали розслідування та просять усіх бізнесменів, у яких просили гроші, відгукнутися та допомогти слідству. 

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати