0412.ua

Житомиряни не розуміють навіщо на Польовій біля «Сімейного» будують величезний магазин (ФОТО)

З березня 2012 мешканці району Польова в Житомирі спостерігають як буквально через дорогу від нового продуктового ринку будують величезний продовольчий магазину, і не розуміють, кому вигідне таке сусідство.

- Ще з весни повирізали тут дерева. Ви б бачили, які тут гарні дерева були. Обгородили і почали копати. Ми навіть не знали, що там таке буде - територію добрячу зайняли, - розповідає літня жінка на зупинці Огієнкка, що поряд з новобудовою. Вона живе у цьому районі щодня спостерігає як ведеться будівництво. - В нас тут цих магазині продуктових стільки, щоб тільки були гроші, там шось купувати. Тільки в минулому році розширили ринок "Сімейний". Спорудили нормальні прилавки для людей, що продають домашню продукцію "з рук", "Еко" відкрили у "Фоці". Я не кажу вже про ці ларьочки кругом і магазинчики інші. Через зупинку "Молодіжний" ринок. Кому ще не вистачає?

Наразі із-за огорожі видно металеву конструкцію майбутньої будівлі. Про те, що магазин продовольчий і що це взагалі магазин дізнаємося із таблички на будівництві. Там же вказані координати забудовника та терміни виконання робі. Побудувати магазин хочуть до серпня 2012.

Відзначимо, що неподалік уже кілька років триває будівництво Центру зайнятості навпроти кінотеатру "Космос", проте у вказані терміни закінчення робіт, будівля й нині не закінчена.

Поки житомирян цього району менше цікавить чи встигнуть до серпня побудувати магазин, але в його доцільності саме тут сумніваються.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати