0412.ua

На житомирському водоканалі побували швейцарські експерти з енергозбереження (ФОТО)

Директор Швейцарського бюро співробітництва Гуідо Бельтран та координатор проектів зі Сталого використання енергоресурсів Світлана Грищенко побували на об’єктах водоканалу та ознайомились з проблемами підприємства.

Суть у тому, що агрегати, які нині працюють на водоканалі неекономно споживають енергоресурс. Їх заміна дасть економію електроенергії на рівні 30%. Висока вартість сучасного обладнання не дозволяє здійснити модернізацію силами місцевого бюджету.

Того ж дня експерти Швейцарського бюро співробітництва в Україні обговорили з міським головою Володимиром Дебоєм можливість надання Житомиру гранту у розмірі 8 мільйонів Євро.

Очільник міста переконаний що ця зустріч стане значним поштовхом для розвитку співпраці, адже міська ради та її виконавчі органи вже співпрацюють з ЄБРР, компанією НЕФКО та Міжнародним фондом EБPР.

Довідково: Швейцарська стратегія співробітництва на 2011-2014 рр. продовжує політику Швейцарії на підтримку перехідних процесів в Україні в напрямку покращення умов життя громадян, якісного надання публічних послуг та сталого економічного розвитку. Ця Стратегія фокусується на кількох тематичних галузях, в яких Швейцарія може надати фахову компетентну допомогу та де її внесок буде дійсно корисним: репродуктивне здоров’я, місцеве врядування та надання публічних послуг, фінансова та економічна стабільність, а також стале управління енергоресурсами.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати