В Житомирській області зростає рівень захворюваності кашлюком

Охоплення профілактичними щепленнями проти кашлюку в області за 10 місяців 2017 року складає лише 36,1%. Про це інформує ДУ «Житомирський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я».

Через критично низький показник вакцинації реєструється ріст захворюваності кашлюкомв 1,4 рази. Зпочатку 2017 року зареєстровано 75 випадків кашлюку (показник на 100 тис. нас. – 5,85), за аналогічний період 2016 року – 59 випадків (показник на 100 тис. нас. – 4,2). Найбільш вразлива вікова категорія це діти до 1 року та 1-4 роки. Більшість випадків кашлюку зареєстровано серед неорганізованих дітей.

Рівень вакцинації дітей в Україні залишається найнижчим серед усіх європейських країн та одним з найнижчих у світі. Це призводить до високих ризиків поширення інфекційних захворювань та створює загрозу для загального стану здоров’я дитячого населення країни.

Незважаючи на загальну планову вакцинопрофілактику кашлюка, що проводиться в Україні з 1962 року, він займає одне з пріоритетних місць серед вакцинокерованих інфекцій за медичними, соціальними та економічними наслідками для суспільства. Щеплення проти кашлюка проводяться АКДП-вакциною у віці 2,4,6,18 місяців. Основним заходом щодо профілактики захворюваності населення на кашлюк є планова вакцинопрофілактика. Вакцинуючи дитину сьогодні, Ви попереджуєте не тільки розвиток самого захворювання але і розвиток важких ускладнень які є небезпечними для життя.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати