Житомирщина може стати флагманом у відродженні традицій полювання

Створити асоціацію мисливців Житомирщини, яка би могла координувати дії єгерських служб різних мисливських господарств, спільно вести боротьбу з порушниками полювання, налагодити комунікацію не лише між мисливськими господарствами , а й між мисливцями та громадськістю.

Таку пропозицію озвучив начальник Житомирського обласного управління лісового та мисливського господарства Андрій Курінський в ході наради з питань дотримання правил техніки безпеки при проведенні полювань та рейдів з охорони державного мисливського фонду, проведеної на базі Радомишльського лісгоспу.

«Голос мисливців має бути почутим, - наголосив Андрій Борисович. - Житомирщина має достатній потенціал, щоб бути фаворитом у підтриманні, а в деяких випадках і відродженні справжніх традицій полювання. Адже неприпустимою є ситуація, за якої мисливець в уяві пересічного громадянина асоціюється сьогодні суто із вбивцею беззахисних тварин, який заради шматка мяса не дотримується жодних принципів та правил.

Суспільство має розуміти, що правильно організоване мисливство та полювання – це аж ніяк не безжальні вбивства звірів. Це, насамперед, - цивілізований активний відпочинок, з гарними традиціями, якому передує складний процес ведення мисливського господарства, обов’язковими складовими якого є збільшення чисельності тварин в угіддях, регулювання видового складу, охорона звірини, підгодівля, боротьба з поширенням хвороб тощо».

Прес-служба Житомирського ОУЛМГ

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
139 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань