Для ремонту доріг у Житомирі застосують технологію "ремонту холодними сумішами"

Морози та перепади температур, негативно впливають на стан дорожнього покриття, що приводить до утворення глибоких та аварійних ям.

«"Асфальтний сезон" давно закінчився, але ми не збираємося чекати до весни! У зв’язку з неможливістю роботи із "гарячим асфальтом", ми вирішили застосувати технологію" ремонту холодними сумішами". Цей метод, вже давно використовується не тільки в світі, але й в Україні. Він дозволяє виконувати роботи з ремонту глибоких ям у зимовий період, навіть при низьких температурах до -20 °C»,- розповів директор КП «Управління автомобільних шляхів» Сергій Янушевич.

Також він зазначив, що підприємство, за власні кошти, вже закупило пробну партію так званого "холодного асфальту". Сьогодні, було проведено теоретичне і практичне заняття із бригадою робітників, де відпрацювали методику підготовки основи, укладання та ущільнення суміші.

«Від завтра, мобільна бригада, почне виконувати роботи з ліквідації глибоких ям на вулицях міста. Нами вже створена електронна мапа аварійних ям, які ускладнюють рух вулицями, та створюють аварійні ситуації», - наголосив Сергій Янушевич.

Всіх, хто бажає допомогти - можете долучитися наступним чином:1. Сфотографувати яму, з прив’язкою до місцевості;2. Відправити фото повідомленням, через соціальну мережу Facebook наКП«УАШ»;3. Написати точну адресу, або координати геолокації.

Працівники КП «УАШ» оперативно реагуватимуть на ваші звернення.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
8 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань