Житомир планує повність перейти на LED-освітлення

25-26 січня у Києві проходить конференція «Досвід Польщі, Норвегії та України у сфері підвищення енергоефективності міського господарства», організована Асоціацією міст України спільно з Асоціацією міст Польщі, Норвезькою асоціацією місцевих та регіональних влад та Асоціацією «Енергоефективні міста України».

Цей захід зібрав міських голів та представників органів місцевого самоврядування з українських, польських на норвезьких міст, експертів організацій, що працюють у сфері енергоефективності, представників центральних органів влади.

Мета заходу – представлення результатів Проекту «Польсько-норвезька допомога для підвищення енергоефективності в Україні», обговорення Державної політики у сфері енергоефективності, презентація кращих практик підвищення енергоефективності у міському господарстві.

Досвідом міста Житомира у залученні кредитних ресурсів для реалізації проектів з енергоефективності поділився міський голова Житомира Сергій Сухомлин.

«Маючи План дій сталого енергетичного розвитку, місто крок за кроком прямує до визначеної мети - скоротити споживання енергоносіїв на 21% до 2020 року, при цьому широко використовуються різні форми співпраці з міжнародними інституціями та інструменти залучення коштів», - зауважив Сухомлин.

Міський голова Житомира зазначив, що для досягнення поставленої у 2014 році мети, необхідно вишукати фінансових ресурсів на суму 210 мільйонів євро. На даний час вже залучено 75 мільйонів євро.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
5 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань