На Житомирщині економія завдяки ProZorro збільшилася вдвічі: 33 млн грн за 2017 рік

33,3млнгрн вдалося зекономити Житомирщині завдяки електронним закупівлям через ProZorro у 2017 році, що вдвічі більше, ніж у минулому.

Про це зазначає голова Житомирської ОДА Ігор Гундич.

«Коли ми почали вводити обов’язковими електронні закупівлі, було багато скептиків, "ходаків", які просили відмінити або дозволити закупівлі без тендеру. Але на сьогодні ми бачимо результат – економія завдяки ProZorro зростає у геометричній прогресії. У 2017 році вдалося зекономити більше 33млнгрн бюджетних коштів, що вдвічі більше, ніж у 2016 році. Коли рахуєш, скільки це додаткових ліків, медичного обладнання, будівельних матеріалів для соціальних об’єктів, то сумнівів у ефективності закупівель взагалі не виникає», – наголошує Ігор Гундич.

За інформаціє департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва, установи області у 2017 році через електронні торговельні майданчики уклали 5913 договорів на загальну суму 224млнгрн.

За результатами торгів у системі найбільше уклали договорів КУ «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» (344), КУ «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» (270), Бердичівський геріатричний пансіонат (258), КУ «Довбиський психоневрологічний інтернат» Житомирської (255).

Загальна сума зекономлених бюджетних коштів від початку впровадження системи електронних закупівель складає 48,3млн грн.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
5 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань