0412.ua

Житомирський кишеньковий злодій попався при продажу викраденого

Днями «спеціаліста по вмісту чужих кишень» затримали оперативники карного розшуку Корольовського РВ УМВС м.Житомира. 34-річний житомирянин раніше вже притягувався до кримінальної відповідальності за скоєння крадіжки. Та, як виявилося згодом, він не знайшов для себе більш гідного заняття, а продовжив удосконалювати власний хист до легкої здобичі, повідомляє СЗГ УМВСУ в Житомирській області.

Тим часом до міліції сипалися заяви громадян про крадіжки мобільних телефонів і гаманців, що зникали з сумок та кишень після чергової поїздки у громадському транспорті. 

– Остання така заява надійшла до міліції 12 жовтня, - говорить начальник сектору карного розшуку Корольовського РВ УМВС В’ячеслав Дяченко. – Проаналізувавши усі попередні аналогічні заяви, оперативники дійшли висновку, що «кишенькові» злочини вчиняються однією й тією ж особою. 

Комплекс оперативно-розшукових заходів дуже скоро вивів міліціонерів на слід «щипача». Було встановлено, що крадій збуває викрадені телефони на місцевому ринку. А невдовзі правоохоронці затримали його самого. Чоловік обгрунтовано підозрюється у скоєнні понад десятка фактів крадіжок. Наразі відносно нього порушено карну справу за ч.2 ст.185 (Крадіжка, вчинена повторно) Кримінального кодексу України. Цього разу підозрюваному загрожує покарання у вигляді арешту на строк від трьох до шести місяців або обмеження волі на строк до п’яти років або позбавлення волі на той самий строк.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати