"Є цілий перелік округів, в яких мають місце розбіжності між введенням в інформаційно-аналітичну систему "Вибори" і протоколами з мокрими печатками та підписами членів виборчих комісій. Таких округів по Україні досить багато", – заявила заступник голови ЦВК Жанна Усенко-Чорна.
Також Усенко-Чорна запропонувала перевіряти протоколи дільничних виборчкомів про підсумки голосування для того, щоб такі розбіжності можна було своєчасно виявити. І додала, що, кількість протоколів дільничних виборчих комісій була обмеженою, кожен з них мав відповідну нумерацію.
"Необхідно, щоб ми могли фізично їх оглянути, щоб не було фантомних даних або потьомкінських сіл", – каже заступник голови ЦВК. Про це повідомляє телеканал новин "24".

0412.ua

У ЦВК кажуть про «фантомні» результати

"Є цілий перелік округів, в яких мають місце розбіжності між введенням в інформаційно-аналітичну систему "Вибори" і протоколами з мокрими печатками та підписами членів виборчих комісій. Таких округів по Україні досить багато", – заявила заступник голови ЦВК Жанна Усенко-Чорна.
Також Усенко-Чорна запропонувала перевіряти протоколи дільничних виборчкомів про підсумки голосування для того, щоб такі розбіжності можна було своєчасно виявити. І додала, що, кількість протоколів дільничних виборчих комісій була обмеженою, кожен з них мав відповідну нумерацію.
"Необхідно, щоб ми могли фізично їх оглянути, щоб не було фантомних даних або потьомкінських сіл", – каже заступник голови ЦВК. Про це повідомляє телеканал новин "24".

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати