У житомирських журналістів заберуть посвідчення?

Замість них правоохоронці пропонують ввести єдині прес-карти.
Про це під час круглого столу повідомив заступник керівника прес-служби МВС Сергій Бурлаков.
"Міністерство внутрішніх справ однозначно підтримує ідею введення єдиних прес-карт, оскільки це суттєво полегшить процес ідентифікації журналістів і миттєво зніме безліч проблемних моментів, які зараз існують", - зазначив він.
За словами Бурлакова, без скасування журналістських посвідчень, які видаються редакціями ЗМІ, немає сенсу додатково вводити єдину прес-карту.
Одна з ключових проблем, з якою зіштовхуються правоохоронці, є або видача редакційних посвідчень людям, які журналістами насправді не працюють, або ж видача посвідчень від неіснуючих чи незареєстрованих видань. В основному, вважають у міліції, це пов'язано з дозволами на видачу зброї. Нагадаємо, що співробітники редакцій мають право на використання зброї з гумовими кулями.
"Єдина прес-карта має вирішити насамперед цю проблему. Звісно, постає питання критеріїв, за якими ця карта має видаватися. Особисто мені  подобається французька модель - там прес-карту отримують співробітники офіційно зареєстрованих ЗМІ і ті, кому журналістська діяльність приносить понад 50% основних доходів", - додав Бурлаков.
Щоправда, поки невідомо, в який спосіб визначатимуть скільки грошей приносить журналістам їхній "хліб". Адже не всі "воїни пера" працюють на одній роботі, деякі з них займаються так званим "фрілансом", а ці гроші облікувати просто неможливо.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
22 перегляди у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань