Житомирських священників закликали відмовитися від дорогих авто

Житомирські священники мають бути більш скромними і принаймні на людях не показувати свої достатки та, зокрема, відмовитися від дорогих авто.

 До цього їх закликав Патріарх Московський і всієї Русі Кирило. На його думку, таким чином священники не даватимуть приводу громадськості дискотувати про їх життя та доходи.

 - Давайте подумаємо про те, щоб ми використовували такі транспортні засоби, які недоброзичливці не будуть використовувати в якості приводу для дискредитації духовенства ... Я закликаю вас до помірності і до розумного підходу, який повинен, в тому числі зняти відповідне звинувачення з церкви і духовенства, - повідомляє РИА-Новости, цитуючи патріарха.

Сам же Кирило, будучи митрополитом, їздив на бюджетних машинах  "Волзі" і "Шкоді", але нині від дорогих авто представницького класу відмовитися не може, бо вони гарантують йому більшу безпеку.

 - Не хочу вам робити рекомендації, але існують японські і корейські машини, деякі європейські машини, які не поступаються ні по комфорту, ні з безпеки, але марка цієї машини ніколи не буде фігурувати в новинах, -  відзначив він, а також попросив священників після вживання вина не сідати за кермо особисто.

Відзначимо, що у так званих "дорогих скандалах" від Житомирщини часто фігурує владика Житомирської єпархії Української православної церкви Московського патріархату єпископ Никодим.  Одразу після свого призначення у червні 2011 року він приїхав на службу в Житомир на лексусі із іменними номерами. Його супроводжували ще два дорогі авто цієї ж марки.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку