Дільничі міліціонери активно співпрацюють із житомирянами

Хтось його чекає з нетерпінням, ще хтось, у кого нечиста совість, - з побоюванням. Для самих же дільничних міліціонерів навідатися в кожен будинок на території обслуговування – не умовність, а нагальна необхідність, аби жителі дільниці знали, куди і до кого звертатися у разі потреби, а сам дільничний орієнтувався серед своїх підопічних.

28-річний дільничний міліціонер Корольовського РВ УМВС м.Житомира Євген Семенюк стежить за правопорядком на довіреній йому дільниці з 2011 року. Зізнається, що працювати хоч і важко, але цікаво. Територія його обслуговування - це центральні вулиці Житомира, на яких розташовано центральний парк відпочинку, а крім того - два найбільших житомирських вузи - державний університет ім. І.Франка та агроекологічний. Так що справа доводиться мати, зокрема, з молоддю та студентськими проблемами.


Тричі на тиждень – у вівторок, четвер і суботу - Євген Вікторович зустрічається з жителями своєї дільниці в кабінеті опорного пункту міліції №15 по вул. Бердичівській, 24. До нього йдуть з різними проблемами і питаннями: за допомогою у вирішенні конфліктної ситуації в родині, поскаржитися на сусіда, поговорити з підростаючим поколінням, що відбилося від рук, або просто за консультацією компетентної людини.


Нині ж Євген Семенюк, так само як і всі дільничні міліціонери в Житомирі, сам ходить у гості до жителів своєї дільниці. В його робочій папці – ціла купа візиток з його особистими даними, адресою опорного пункту, робочими телефонами, днями і годинами прийому громадян, а також спеціально розроблені листівки-пам’ятки з цінними порадами, як не стати жертвою злочину. Їх дільничний і вручає кожному своєму підопічному.

А якщо мова йде про літніх людей, які за статистикою, найчастіше стають жертвами шахраїв, злодіїв і розбійників, то з ними у міліціонера розмова особлива, так сказати докладно-профілактична. В останній свій візит до літніх людей, що проживають самотньо, Євген Семенюк, наприклад, у найменших деталях нагадав, як потрібно поводитися в тих або інших ситуаціях, а ще продемонстрував елементарні правила поведінки при зустрічі або в розмові з потенційним зловмисником.


Під час відвідування громадян вдома дільничний міліціонер приділяє особливу увагу ще й тим сім’ям або ж окремим особам, які трохи не вписуються в загальноприйняті рамки благополуччя.

- На моїй території є кілька сімей, які вимагають до себе підвищеної уваги, - розповідає Євген Семенюк. - З ними потрібно проводити постійну профілактичну роботу і в жодному разі не випускати з-під уваги, адже в таких сім'ях ростуть малолітні діти або ж проживають люди похилого віку.

Завдання дільничного - з’ясувати, які проблеми в таких будинках існують, чи не з’являються нові. А ще - поговорити з особами, які десь спіткнулися або ж повернули не на той шлях, переконати їх у позитивних і загальнокорисних життєвих цінностях, розрядити кризову ситуацію в тій чи іншій родині і не допустити проявів грубості і насильства по відношенню членів сім’ї один до одного, до малолітніх дітей і літніх людей.


Такі візити дільничних корисні і самим правоохоронцям, оскільки допомагають їм познайомитися з жителями своєї дільниці безпосередньо в їх побуті, що, в свою чергу, дозволяє спрогнозувати і запобігти якимось правопорушенням, а то і злодіянням. Та й самі громадяни від того, що знайомі зі своїм дільничним міліціонером особисто, - тільки у виграші: якщо щось трапиться, знають точно - є кому зателефонувати, куди звернутися, і звідки неодмінно дочекатися допомоги!

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку