Завдяки вчасним зверненням житомирян МНСники врятували 199 чоловік

Понад півтисячі громадян звернулося із своїми проблемами до Територіального управління МНС України у Житомирській області та його підрозділів протягом 2012 року.

Ще 5633 повідомлення про надзвичайні події і ситуації, та звернення від громадян та організацій за допомогою надійшло по лінії оперативно-диспетчерської служби порятунку «101». В результаті реагування на ці повідомлення врятовано 199 осіб. 

Як і у минулих роках на телефон довіри Територіального управління не надійшло жодного повідомлення про неправомірні дії працівників апарату та підпорядкованих  підрозділів, допущення ними випадків порушення вимог антикорупційного законодавства.

У керівництва Територіального управління на постійному контролі знаходиться робота щодо своєчасної реєстрації, розгляду, вирішення та надання повних відповідей на звернення, скарги та заяви громадян, наголошується на пріоритетності розгляду та вирішенні питань, з якими звертаються поважні особи, інваліди Великої Вітчизняної війни, інваліди, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, воїни інтернаціоналісти, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, одинокі матері.

Питання організації розгляду звернень громадян та їх особистого прийому займають пріоритетне місце в роботі керівництва та перебувають на особистому контролі в очільника рятувальників області  Ігоря Нікітчука. За його словами, зазвичай люди просто не знають куди звертатися по допомогу, і набирають «101» у останній надії вирішити свої побутові чи соціальні проблеми. Знають, що тут ніколи не відмовляють у біді.

Населення надсилає свої проблеми як поштою (26), так і самі приходять на прийом чи дзвонять (143). Немає значення у якому вигляді надходять повідомлення – жодне з них не залишається поза увагою. Протягом півріччя найбільша кількість звернень надійшла з питань порушення правил пожежної безпеки, розслідування пожеж, прийому на службу, поновлення, переміщення, звільнення, соціального захисту, про надання допомоги у вирішенні комунальних проблем (зрізання дерев, відкривання дверей, відкачка води тощо).

Перше місце за кількістю звернень займають  кадрові питання (51) – люди і подальше бажають служити в рядах Державної служби України з надзвичайних ситуацій. З огляду на те, що робота рятувальника не сама високооплачувана  у порівняні з іншими силовими структурами, можна зробити висновок, що люди тягнуться не за «великим карбованцем», а бажають долучитися до героїчної професії. Друге та трете місце займають повідомлення про порушення правил пожежної безпеки (35) та питання розслідування пожеж (25). У переліку звернень громадян є навіть таки, як питання медико-санітарного забезпечення (7), виділення коштів на проведення операції та лікування  тяжкохворих (7).

У ТУ МНС України у Житомирській області та його підрозділах налагоджено роботу «Телефонів довіри» – у Територіальному управлінні м. Житомира 24-26-09 або «101». І, коли б Ви не зателефонували, в будь-який час доби, з будь якою проблемою, Вас завжди вислухають, зареєструють та розглянуть повідомлення.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку