Комунальники намагаються врятувати Житомир від снігових заметів

Члени штабу протягом дня координували роботу з прибирання міста, здійснювали об’їзди, визначаючи місця для посиленої уваги. Постійно і цілодобово працює комунальна техніка – 53 одиниці, 24 з яких прочищають прибудинкові території.

Начальник управління комунального господарства Олександр Марцун, інспектуючи вулицю Ватунтіна, відзначив: «що першочергово прибираються мости, підйоми, магістральні вулиці, по яких здійснюється рух громадського транспорту. За останню добу використано 600 тонн піщано-сольової суміші». Він також зауважив, що особливістю цьогорічного березневого снігопаду є висока вологість. Сніг на дорогах відразу перетворюється на лід, що ускладнює прибирання.

Водій плужно-підмітальної машини Ніколайчук Сергій Петрович, який працював впродовж дня, звернувся до мешканців міста не залишати на проїжджій частині, особливо на перехрестях, свої авто, адже це заважає якісно і повністю прибрати вулицю від снігу. Він розповів, що «за зміну, яка розпочалася о 08.00 год. ранку до вечора прочищено всі магістральні вулиці. Відзначив також значні намерзання вулиць, особливо на спусках та підйомах. Робота буде продовжуватись і вночі».

Складною залишається ситуація в приватному секторі. Не всі господарі поспішають відкидати сніг на тротуарах, доріжках біля своїх домівок. Не всі власники офісів, закладів, організацій очищають від снігу прилеглу до них території, що створює незручності для пересування.

Наступного вихідного дня усіх працівників житлово-комунальних служб чекає напружена робота

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку