Вулицю Михайлівську хочуть реконструювати вже цього року

На громадській раді було представлено проект реконструкції вулиці Михайлівської. Пішохідні зони у центрі міста є традицією європейських міст. В Україні пишаються такими вулицями Чернівці, Луцьк, Івано-Франківськ, Вінниця, Тернопіль та інші міста.

Питання реставрації єдиної у місті пішохідної вулиці ставилося ще у 1986 році. За два роки потому було підготовлено проект реконструкції, який передбачав комплекс робіт по ремонту вулиці, будинків, дорожнього покриття. Вдруге це питання повстало у 2001 році, але і той проект не був реалізований.

Як зазначив Сергій Гаращук, проект реконструкції Михайлівської розроблений фахівцями КП «Житомирпроект», який 6 березня 2013 року погодила містобудівна рада Житомира. Він вимагає коштів близько 14 млн. грн. і передбачає роботи у два етапи. Це заміна інженерних мереж, дорожного покриття озеленення. Джерела фінансування цього проекту включають як кошти із міського бюджету, так і благодійні та спонсорські кошти.

Однозначну підтримку цьому проекту висловив член Громадської ради Острожинський В.Є., який вважає, що необхідно дотримуватись законів розвитку міста. Його центр має бути окрасою, візитівкою, місцем відпочинку та гордості городян. Необхідно переконати житомирян у доцільності і необхідності такої роботи, оскільки це майбутнє наших дітей та внуків і провести широку роз’яснювальну роботу.

Копоть І.Є., Гузун М.С., Ткачук Л.В. Контратюк В.І. висловились за реалізацію цього проекту та докорінне оновлення Михайлівської і були одностайно підтримані.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку