• Головна
  • Житомирщина – аутсайдер у розвитку Інтернету, приріст за дев’ять місяців – 1%
09:00, 28 березня 2013 р.

Житомирщина – аутсайдер у розвитку Інтернету, приріст за дев’ять місяців – 1%

За даними Інтернет асоціації України, на кінець 2012 року в Україні налічувалося до 19,7 млн. регулярних користувачів мережі серед населення старше 15 років. За оцінками компанії in Mind Factum group, рівень проникнення інтернету в Україні на кінець 2012 року становить 43,5%. Про це йдеться в звіті Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРСІ), за 2012 рік.

За даними статистичних досліджень компанії iKS-Consulting кількість абонентів мобільного інтернету в Україні становить 14,1 млн. чоловік. Тобто, рівень проникнення мобільного інтернету можна вважати задовільним, вважають в НКРСІ.

За типом населеного пункту 52% користувачів мережі проживають в містах з населенням понад 100 тис. чоловік, у містах з населенням до 100 тис. осіб - 6%, в містах з населенням до 50 тис. осіб - 23%, у селах - 19% .

У регіональному розрізі, за даними Державної служби статистики, за дев'ять місяці 2012 року найбільшу кількість абонентів мережі інтернет припадає на місто Київ (32,7%), Одеську область (17,6%), Донецьку (6,7%), Дніпропетровської ( 4,8%), Львівську (4,3%) та Харківську області (3,4%).

Аутсайдерами в розвитку Інтернету (менше 1%) залишаються Рівненська, Житомирська, Закарпатська, Чернівецька, Кіровоградська області та Севастополь.

Основними цілями користувачів в мережі інтернет в третьому кварталі 2012 року були соціальні мережі - 56% користувачів, електронна пошта - 52%, завантаження фільмів і музики - 41%, пошук інформації - 36%, новинні сайти, читання газет - 29%, онлайн - відео - 23%.

Українці досі переважно користуються інтернетом з домашніх стаціонарних комп'ютерів (62%). На другому місці знаходяться домашні ноутбуки (29%), на третьому - мобільні телефони та смартфони (13%).

Нагадаємо, відсоток українців, які хоча б раз на тиждень використовують інтернет, вже зрівнявся з показниками аудиторії радіо та журналів за такий же період. Попереду з невеликим відривом газети, але й їм поки далеко до телебачення, свідчать результати дослідження Mediascope Europe, яке провела компанія IAB за підтримки Яндекс.

При цьому за час використання інтернет програє тільки ТБ: в мережі користувачі проводять 20 годин на тиждень, а за переглядом телепрограм - 21,7. До речі, молодь (16-24 років) в онлайні можна побачити частіше, ніж перед телевізором (23 години проти 18,8 в тиждень).

За матеріалами Ліга Бізнес Інформ

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...