У Житомирській області відновлять роботу 4 льонозаводи

У Житомирській області в 2011 році з метою подальшого відродження льонарства відновлять роботу 4 льонозаводи.

Про це на нараді в Житомирській облдержадміністрації повідомив голова ОДА Сергій РИЖУК, передає УНІАН.

"Ми зараз відновлюємо роботу чотирьох льонозаводів - Ємільчинського, Новоград-Волинського, Коростишівського і Володар-Волинського, купуємо устаткування для того, щоб наступного року посіяти декілька тисяч гектарів льону і переробити його, забезпечивши споживачів області і України натуральними тканинами", - сказав він.

(Таким чином, в регіоні діятимуть 7 льонопереробних підприємств –УНІАН.)

Губернатор відзначив, що "влада регіону визначила багато напрямів роботи, розвиваючи ряд запущених раніше галузей, які підніматимуть область на вищий рівень розвитку економіки".

За його словами, загалом в Житомирській області за 9 місяців поточного року запущено в дію 156 нових підприємств, на яких одержали роботу 11,5 тисяч осіб.

С. РИЖУК нагадав, що аграрії Житомирської області відроджують стратегічну в радянські часи для регіону галузь - льонарство.

За словами начальника Головного управління агропромислового розвитку Житомирської облдержадміністрації Миколи ДІДКОВСЬКОГО, фахівці управління розробили і розіслали аграріям рекомендації з вирощування льону-кучерявця.

Цією культурою засіватимуть навесні тисячі гектарів сільгосппідприємства Новоград-Волинського, Бердичівського, Радомишльського, Ємільчинського, Коростишівського та інших районів.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати