Житомирське АМКУ оштрафувало чергове підприємство

Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в прес-службі АМК України, Житомирське відділення АМКУ оштрафувало ПП «АЛЬБАТРОС» на 6000 грн за неподання інформації у встановлений головою відділення строк.

Так, відділення висунуло вимоги ПП «АЛЬБАТРОС» щодо надання інформації та копії документів для розслідування антиконкурентних узгоджених дій у тендері на закупівлю продуктів харчування за державні кошти для Житомирської обласної психіатричної лікарні №1 Житомирської обласної ради.

Підприємство проігнорувало вимоги голови відділення та не подало інформацію для об’єктивного розслідування справи, що перешкодило здісненню повноважень, які покладені на органи Антимонопольного комітету України.

З цього приводу голова відділення Олександр Безсмертний зазначив:
«Така поведінка суб’єкта господарювання перешкодила якісному розгляду справи, яка стосується антиконкурентних узгоджених дій під час участі у торгах. Ми застосували помірні штрафні санкції, перш за все, з того, що порушення директором на засіданні адміністративної колегії визнано. Але попереджаю всіх суб’єктів господарювання, що відповідно до ЗУ «Про захист економічної конкуренції» таке ставлення до вимог голови відділення у вигляді неподання, подання не в повному обсязі та подання недостовірної інформації тягне за собою відповідальність у вигляді штрафних санкцій. А ця відповідальність може сягати до одного відсотка доходу від реалізації продукції за останній звітний рік».



Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати