Завдання міської влади використовувати потенціал суспільства і громади

Крім підготовки святкових заходів до Новорічних свят міським головою Володимиром Дебоєм поставлені завдання організації святкової ілюмінації та наведення порядку з пустуючими після виборів білбордами, налагодження чіткої торгівлі ялинками.

З метою створення нормальних умов для зимового відпочинку дітей, появи у дворах льодових майданчиків, місця для лижних прогулянок та спортивних майданчиків необхідно залучати до цього громаду – мешканців міста, депутатів міської ради, громадські організації. Коли питання будуть розглядатися комплексно, із залученням потенціалу громади, то й результати будуть вагомі.

Відбулося жваве обговорення питання встановлення вартості повного технічного обслуговування ліфтів, приведення їх у відповідність до нормативів. Міський голова дав доручення по створенню робочої групи з вивчення роботи ліфтового господарства і опрацювання механізму відміни ліфтових карток. Ситуація в цій сфері має відповідати законодавству та інтересам громади.

Затверджено також тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, що надаються КВЖРЕПами №  1, 3, 5, 6, 8, 9, 11, 13, 14, 15, 16 і які мали бути прийняті раніше. Основний акцент при обговоренні зроблено на тому, що ціна повинна відповідати переліку та якості наданих послуг.

Міський голова Володимир Дебой зазначив, що при підготовці та виконанні доручень необхідно відійти від формалізму та позбутися бутафорій.

 Управління по зв’язках з громадськістю

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати