Надія — на нове керівництво міста

ФК “Контингент” зіткнувся із проблемами в дуже невдалий час. В кінці літа та на початку осені, коли почались проблеми, тодішнє керівництво міста цілком було поглинуте виборчою кампанією і мало цікавилось підтримкою професійного спорту. А нинішня команда на чолі з новим міським головою Володимиром Дебоєм, лише прийшла в місто і тільки-но почала розбиратись з тими проблемами, які їм “залишили в спадок”. Хочеться сподіватись, що  Володимр Дебой не буде повторювати помилок своїх попередників, проявить себе як справжній господарник і не дозволить  зникнути команді, яку так люблять житомирські вболівальники і бояться навіть найсильніші суперники. Та й “Контингент” - це остання професійна команда в нашому місті. Ні футбольної, волейбольної, баскетбольної команди, яка б виступала в професійній лізі в Житомирі просто немає. І наше місто за цим показником взагалі унікальне — єдине, де в такому жахливому стані знаходяться ігрові види спорту.

Наразі для ФК “Контингент” цілком залежить від позиції керівництва міста. І хоча, зрозуміло, знайти кошти в бюджеті на підтримку команди теж задача не з легких. Але проблема навіть не в бюджетних коштах. Без підтримки міського голови знайти спонсорську підтримку бізнесу, як показує досвід, практично нереально. Бізнес має бачити, що міська влада опікується спортом, що підвищить престижність цієї сфери.

І якщо не втрутитись зараз, можна втратити команду, яка здобула повагу і популярність на всю Україну.

Прес-служба ФК “Контингент”

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати