Новини компаній
11:35, 26 грудня 2022 р.
Корпоративні календарі як сувенір для клієнтів
Новини компаній
Маркетинг, або просування свого бренду, фірми та її виробів на ринку, включає безліч складових. Важливу роль у закріпленні у свідомості клієнтів та партнерів іміджу компанії відіграє система корпоративних подарунків.
Для цих цілей потрібно знайти спосіб частіше нагадувати про власну компанію кліентам, партнерам по бізнесу та також співробітникам. Найзручніше використовувати не коштовні презенти солідним партнерам, а невеличкі сувеніри з логотипом, назвою та фірмовими кольорами компанії - ручки, магнітики на холодильник, і особливо календарі різного формату: від кишенькового до настінного. Розглянемо одну із найбільш простих можливостей: календар з логотипом компанії.
Незважаючи на те, що сьогодні календар є в кожному телефоні, потреба у паперових виробах не знижується, адже на них зручно зазначати певну інформацію. Така сувенірна продукція може бути нагадуванням як для співробітників компанії, так і для клієнтів та партнерів фірми.
Для чого використовується календар
Корпоративний календар з логотипом та назвою служить не тільки основною метою, вказуючи дату та число. Він виконує і додаткові функції:
- закріпити у свідомості користувача напрямок діяльності та місію компанії;
- підвищити імідж фірми:
- зміцнити партнерські відносини;
- як один із каналів просування послуг та товарів.
Окрім простої текстової інформації в дизайні можуть використовуватися цікаві тематичні фотографії та гасла для підняття настрою.
Якщо клієнти та співробітники постійно отримують ненав'язливе нагадування про вашу компанію, це допоможе закласти міцний та надійний фундамент для добрих стосунків та спільної роботи. Такий маркетинговий хід значно підвищить впізнаваність бренду, адже він нагадуватиме про себе 365 днів на рік, постійно перебуваючи на увазі.
Які типи виробів використовуються найчастіше
Перш ніж замовити календар із логотипом, треба визначитись с форматом виробу. Найбільш вживані серед них:
- Плакат. Найбільш іміджевий проект. Виготовляється із повно кольорових фотографіями, має велике поле для інформації.
- Квартальний календар. Стане у нагоді при квартальному плануванні та звітності. Важливо й те, що при такому форматі на виробі є великий простір для розміщення рекламної та іміджевої інформації.
- Помісячний перекидний. Пропонує велике найбільше поле для розміщення інформації у вигляді фото або малюнків.
- Настільний, у формі "будиночка". Частіше уживаний у середовищі офісних працівників та зручний для використання. Він вимагає ретельного підходу до оформлення дизайну та подання інформації.
- Кишеньковий календарик у формі візитки. Найкраще підходить як сувенір та промо-продукція, як недорогий і потрібний презент.
Також часто компанії-виробники пропонують так звані "вічні" календарі з картону, пластику і навіть дерева. Або складені у форму "стаканчика для канцтоварів".
Ідеї для дизайну
Щоб подарункове видання було більш аутентичним та виконувало свої функції, на ньому можна зобразити назву та логотип компанії з урахуванням фірмових кольорів.
На рекламній площі можуть бути зображені:
- фотографії товарів, пропонуємих фірмою, зроблених у ході рекламної компанії. Особливо, якщо календарі презентують потенційним партнерам або наявним клієнтам;
- портрети співробітників компанії або шаржі на них, якщо календар використовується для своїх колег. Але в цьому випадку необхідно витримати стиль, щоб ніхто не залишився скривдженим, і шаржі викликали лише позитивні емоції;
- мотивуючі цитати великих та відомих людей. Адже календар завжди перед очима і допоможе набути стимулу та натхнення, щоб генерувати нові ідеї.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
15:48, 11 грудня
16:53, 2 грудня
18:52, 10 грудня
16:53, 2 грудня
18:52, 10 грудня
live comments feed...