48% очікують, що у 2011 р. стане краще

48% опитаних компанією Research&Branding Group переживають радість напередодні 2011 року і чекають змін на краще. Про це свідчать результати дослідження.
Респондентам задавали питання, які почуття вони переживають напередодні Нового року.
11% опитаних сказали, що відчувають хвилювання, 10% - спокій, 8% - втому і спустошеність, 7% - смуток, 6% - розчарування.
11% респондентів не відчувають жодних особливих відчуттів.
3% - важко відповісти.

Кроме цього, соціологи поцікавилися, яким був 2010 рік.
44% респондентів назвали його в чомусь вдалим, а в чомусь важким для їх родин (36% - в цілому важким, 18% - в цілому вдалим), а 56% - в цілому важким для України (32% - в чомусь вдалим, а в чомусь важким, 7% - в цілому вдалим).
87% опитаних заявили про намір зустрічати Новий рік (7% - ще не вирішили, 6% - не будуть), а 66% - мають намір накривати святковий стіл (24% - ще не вирішили, 10% - не будуть).

74% респондентів сказали, що зустрічатимуть це свято в колі близьких і рідних, 11% - в гостях, 3% - спочатку вдома, а потім в розважальних закладах, по 1% - у іншому місці або наодинці, 6% важко відповісти.


Дослідження проводилося з 5 по 15 грудня, в його рамках соціологи опитали 2 074 респондентів старше 18 років, що проживають у всіх регіонах країни.
Статистична погрішність не перевищує 2,2%


Як повідомляло агентство, українці мають намір збільшити свої витрати на новорічні і різдвяні свята на 14,8% до 2 970 гривень.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати