Інспектори з паркування продовжують працювати на центральній частині Житомира, де спостерігається найбільша проблема з паркуванням. Про це розповів заступник міського голови Олександр Шевчук.
За його словами, відсьогодні інспектори перейшли від попереджувальної роботи до винесення постанов про адміністративні стягнення. До цього часу працювали у тестовому режимі: працівники роздавали пам'ятки про правила паркування і наслідки їхнього порушення.
Читайте також: Як не стати жертвою блискавки під час грози!
Читайте також: У житомирській школі тестували інтелектуальну відеосистему скринінгу температури. ВІДЕО. ФОТО
Тож, як же працюють інспектори з паркування? У разі виявлення порушень, здійснюється фотофіксація транспортного засобу, припаркованого з порушенням на спеціальний прилад. Також в інспекторів є портативний принтер, із якого одразу друкують повідомлення про притягнення до адміністративної відповідальності та залишають його на лобовому склі автівки.
На повідомленні про адміністративне стягнення є QR-код, перейшовши за яким кожен може дізнатися про подробиці порушення та як оплатити штраф. Так, при введенні номерного знаку можна перевірити чи є порушення, а щоб переглянути доказову базу необхідно ввести серію і номер повідомлення.
Згідно із Кодексом України про адміністративні правопорушення у водія є пільга щодо сплати 50% штрафу. Якщо 50% штрафу буде оплачено протягом 10 днів від дати вчинення правопорушення, то постанова вважатиметься виконаною.
Читайте також: Після майже тримісячної роботи у тестовому режимі у Житомирі офіційно запрацював «Прозорий офіс»
Читайте також: На Житомирщині родині курсанта, який загинув у авіакатастрофі під Чугуєвом, не дали статусу члена сім'ї загиблого військовослужбовця
Інспектори з паркування контролюють дотримання правил дорожнього руху, в частині зупинки і стоянки. Відповідальність за порушення передбачено ч. 1, 3 ст. 122 КУпАП (штрафні санкції: 340 – 680 грн).
Станом на 16:00 год 09 червня, інспекторами з паркування було зафіксувано 54 порушення.
Джерело: сайт Житомирської міської ради