• Головна
  • Після майже тримісячної роботи у тестовому режимі у Житомирі офіційно запрацював «Прозорий офіс»
ПРОЗОРИЙ ОФІС
14:35, 5 червня 2021 р.
Надійне джерело

Після майже тримісячної роботи у тестовому режимі у Житомирі офіційно запрацював «Прозорий офіс»

ПРОЗОРИЙ ОФІС
Після майже тримісячної роботи у тестовому режимі у Житомирі офіційно запрацював «Прозорий офіс»

Відкритість, прозорість та оперативність … Після майже тримісячної роботи «у тестовому режимі» Прозорий у Житомирі запрацював офіційно.

«Коли раніше пенсіонери приходили отримати субсидію чи якусь довідку — це було складно, зокрема через умови праці. Тепер - сучасний сервіс. Я щиро вдячний кожному, хто долучився до проєкту… Незабаром ми втілюватимемо й інший проєкт разом з Міністерством у справах ветеранів, аби наші військові могли отримувати тут весь спектр послуг швидко, зручно, якісно та з повагою, на яку вони заслуговують», - каже міський голова Сергій Сухомлин.

У комфортних умовах житомиряни мають змогу отримати послуги. А їх – близько 400. На першому поверсі - адміністративні, на другому – соціальні. Для зручності - електронна система управління чергою. На табло - номер талону відвідувача та номер робочого місця фахівця. Для доступності людей з інвалідністю - пандуси, 2 ліфти, туалетна кімната, тактильна плитка, інформаційні таблички зі шрифтом Брайля, пристрій для обслуговування слабочуючих. Для найменших відвідувачів - дитяча кімната. Окрім того, тут оснащено й окреме місце для самообслуговування, де кожен може скористатись електронними сервісами порталу ДІЯ та отримати послугу онлайн.

Наталія Поплавська, головна спеціалістка сектору прийому громадян, демонструє, як у Прозорому здійснюється прийом людей з порушенням слуху.

«Добрий день. Раді вас бачити, не хвилюйтеся, буде перекладач...», - жестовою мовою звертається фахівчиня до відвідувача. За допомогою сервісу УТОГ по відеозв’язку вона зв’язується з перекладачем жестової мови й таким чином комунікує з людиною з порушенням слуху. Потому - супроводжує відвідувача до спеціаліста, де відбувається спілкування з перекладачем.

Сніжана Бадіон, координаторка центру соціальної допомоги учасникам АТО, розповідає, що на прийом одного відвідувача витрачає до 15 хвилин, однак деякі процедури потребують більше часу. «Я інформую про послуги учасникам АТО/ООС… Це первинне консультування з можливості отримування комплексної соціальної допомоги, щодо отримання медичних та реабілітаційних пільг та ін.».

Зазначимо, що незабаром у «Прозорому офісі» здійснюватимуть прийом ветеранів війни. Житомирська міська рада та Міністерство у справах ветеранів України реалізовуватимуть перший в Україні пілотний проєкт «Адмінсервіс Ветеран».

За час роботи в тестовому режимі 12 тисяч житомирян вже скористалися тут послугами - адміністративними та соціальними; з питань пенсійного забезпечення; з питань оформлення паспортних документів громадян України та для виїзду за кордон; з реєстрації/зняття з місця проживання.

Загальна вартість «Прозорого офісу» складає 79,4 млн грн, з яких 36,1 млн грн – бюджет громади. 18 млн грн - кошти Міністерства соціальної політики України та 24,8 млн грн - Державного фонду регіонального розвитку.

 Джерело: сайт Житомирської міської ради

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#прозорий офіс #житомирщина #житомирська #область #житомиряни #надання послуг #новини #інформація
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...