2 450 звернень надійшло до аварійно-диспетчерської служби АТ «Житомиргаз» у квітні!

2 450 звернень надійшло до аварійно-диспетчерської служби АТ «Житомиргаз» у квітні!

Зокрема, найбільше викликів, а саме 517 дзвінків, опрацювали фахівці Житомирського відділення. Про це інформує АТ «Житомиргаз».

Найчастіше споживачі телефонують до «104» через наявність запаху газу в приміщенні.

Читайте також: Відновлення енергетичної інфраструктури: Житомирська область

Бригади АДС без перерв та вихідних працюють на варті безпеки споживачів Житомирщини й у разі потреби оперативно виїжджають на допомогу й локалізовують аварійні ситуації.

Читайте також: Житомиргаз: Перший ШГРП у 2023 році вже встановлено!

«Загалом від початку 2023 року фахівці уже опрацювали понад 8 000 заявок.

Дякуємо всім споживачам, які вчасно сплачують за послугу розподілу газу, адже саме тарифними коштами забезпечується робота АДС й виконуються усі необхідні аварійно-відновлювальні роботи», - йдеться в повідомленні.

Читайте також: “Житомиргаз Збут” повернув споживачам більше 16 мільйонів гривень переплати за газ