• Головна
  • Триває прийом документів на вакантні посади 7 керівників структурних підрозділів Житомирської ОДА
10:24, 31 серпня 2015 р.

Триває прийом документів на вакантні посади 7 керівників структурних підрозділів Житомирської ОДА

До 9 вересня 2015 року триває прийом документів на вакантні посади 7 керівників структурних підрозділів ОДА:
• директора департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства;
• начальника управління агропромислового розвитку;
• начальника управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму;
• начальника управління цивільного захисту населення;
• начальника управління екології та природних ресурсів;
• директора Державного архіву Житомирської області;
• начальника відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації.

Станом на 31 серпня надійшло 6 заяв про участь у конкурсі, з них: 3 заяви на начальника управління агропромислового розвитку, 1 заява на начальника управління цивільного захисту населення, 1 заява на начальника управління екології та природних ресурсів та 1 заява на начальника відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації.

Нагадуємо, що участь у конкурсі можуть брати участь громадяни України, які вільно володіють українською мовою; мають повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста відповідного освітнього спрямування; досвід роботи у відповідній сфері; стаж роботи у державній службі на керівних посадах чи на керівних посадах в інших сферах управління — не менше п’яти років; досвід роботи щодо управління персоналом.

Голова облдержадміністрації Сергій Машковський закликав активних та ініціативних людей, фахівців відповідних галузей подавати свої документи. «Ми відкрито заявляємо про вакансії в облдержадміністрації і розраховуємо на високу активність від суспільства. Досить сидіти і чекати, що хтось замість когось прийде і проведе реформи. Запрошую вас до співпраці», – сказав керівник області Сергій Машковський.

Оголошення надруковано в газеті «Житомирщина» від 11.08.2015 № 79-80

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад державних службовців конкурсанти складають у письмовій формі іспит на знання Конституції України, Законів України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

Для участі в конкурсі подаються такі документи:
• заява про участь у конкурсі;
• заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
• фотокартка розміром 4 х 6 см;
• копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
• декларація про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
• копія документа, який посвідчує особу (паспорт);
• копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).
Документи приймаються за адресою: м-н ім. С.П. Корольова, 1, каб. 216 (відділ кадрової роботи).
Додаткова інформація щодо конкурсу надається відділом кадрової роботи апарату облдержадміністрації за телефонами: 47-50-29, 47-50-25, 47-50-77.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомир #ода #керівники #документи #вакансії
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...