«Декамерон» Боккаччо - загальновизнана перлина літератури, що відноситься до епохи Відродження, збірка яскравих і соковитих новел, які оспівують життя в усьому розмаїтті його чуттєвих проявів. Автору вдалося ідеально поєднувати в творі тонкий, але всім зрозумілий гумор і життєві реалії свого часу.
Назву «Забавні історії для дорослих ...» повністю виправдано. Як писав сам Боккаччо, будь-яку непристойну річ можна розповісти в цілком пристойних виразах. Будучи зіпсованими, люди в кожному слові намагаються знайти брудний сенс, чисту ж душу вони не зможуть отруїти, подібно до того, як бруд ніколи не забруднить сонячні промені.
 Отже, Італія. Похмуре 14-надцяте сторіччя, розпал чуми. Деякі рятуються від неї молитвою, інші гуляють, бешкетують, немов останній раз у своєму житті, а інші просто сидять під замком по домівках, сподіваючись, що їх незавидна доля омине. А є й такі, хто, щоб відволіктися від сумної реальності, виїжджають з зачумлених міст, і від  страху і жаху, починають розповідати один одному різного роду кумедні історії. Якраз з таких і складається книга талановитого італійця.
Зі ста вельми цікавих, повчальних, еротичних, а часом і трагічних історій, у творі Боккаччо, розказаних нібито групою молодих флорентійців, режисер Валентин Варецький вибрав десяток любовних історій. Вони дуже різноманітні: новели, притчі, легенди й анекдоти - на різний смак глядачів. Кожен, напевно, знайде для себе ту новелу, що зачепить його за живе, або змусить посміятися від душі.
У цьому-то й криється краса спектаклю. Відносно ж страхів, що в даній постановці будуть продемонстровані якісь не зовсім пристойні речі - режисерові вистави - Валентину Варецькому - вдалося досить інтелігентно представити особливо пікантні моменти.
 Крім того, йому вдалося зібрати блискучий акторський склад, в якому важко відзначити найбільш яскравих персонажів. Усі виконавці виглядають органічно, грають вельми характерні ролі. Варецький вміло підкреслює і на повну потужність використовує ігрові здатності буквально кожного актора, забираючи в тінь більш слабкі місця.