Управління СБ України в Житомирській області звертає увагу на зміни в законодавстві щодо розгляду звернень та заяв громадян

У зв’язку із внесенням змін до Закону України «Про звернення громадян», які набрали чинності 28 листопада 2015 року, Управління звертає увагу мешканців м.Житомира та області на зміни, що стосуються розгляду електронного звернення чи електронної петиції.

Громадяни мають право надіслати звернення на електронну поштову скриньку УСБУ в Житомирській області [email protected], або зателефонувати на «лінію довіри» УСБУ (0412) 47-21-52. В електронному зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, суть порушеного питання, зауваження, заяви чи скарги. Також має бути вказано електронну поштову адресу, на яку заявнику можна надіслати відповідь, або повідомити про інші способи зв’язку з ним. Застосування цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Звернення, яке надходитиме за допомогою засобів телефонного зв’язку або через електронні поштові скриньки, розглядається у порядку, встановленому законодавством України та нормативно-правовими актами СБ України.

Звернення, що оформлене заявником без дотримання цих вимог, повертається йому без розгляду по суті з відповідними роз’ясненнями не пізніш ніж через 10 днів від дня його надходження.

житомир сбу заяви звернення законодавство
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі