09:48, 23 грудня 2015 р.
У Житомирі Дмитро Дубілет і влада обговорили можливості надання державних послуг без хабарів і бюрократії
На Житомирщині вже до кінця зими є перспектива перевести в електронний формат близько 150 адміністративних послуг.
Про це вчора, 22 грудня на зустрічі із першими особами області та міста заявив один із творців порталу адміністративних послуг iGov Дмитро Дубілет.
Зустріч пройшла у Житомирській ОДА, під час якої були озвучені принципи роботи порталу та обговорено досвід впровадження iGov в пілотних областях.
“У Дніпропетровську наразі діє близько 150 електронних послуг. Над таким результатом команда волонтерів працювала шість місяців. Маючи напрацювання, впровадити певну послугу на iGov в інших областях можна фактично протягом одного дня. Головне - бажання та сприяння влади на місцях”, - зазначив Дмитро Дубілет.
У свою чергу і очільник області Сергій Машковський, і мер Житомира Сергій Сухомлин пообіцяли всебічно сприяти переведенню в електронний формат адміністративних послуг, що користуються найбільшим попитом серед населення і бізнесу та не містять інформації, доступ до якої обмежений згідно чинного законодавства.
Відразу на зустрічі були призначені відповідальні люди із кола заступників мера та губернатора, а також директор департаменту економіки ОДА, які будуть сприяти громадським діячам у переводі держпослуг на цифрові технології.
Крім цього, у Житомирській ОДА Дмитро Дубілет презентував роботу порталу igov.org.ua і керівникам центрів надання адміністративних послуг, обласних установ, організацій – суб’єктів надання адміністративних послуг.
Він наголосив, що саме ЦНАПи - це ті структури, з якими найлегше працювати у напрямку впровадження електронних адміністративних послуг, адже вони щодня зіштовхуються з подібними питаннями.
Присутні на зустрічі не лише ознайомились із принципами роботи iGov, а й мали змогу дізнатись, скажімо, як визначається законність впровадження тих чи інших електронних держпослуг.
Зокрема, у Дніпропетровську над порталом працюють не тільки команда IT-волонтерів, а й команда юристів. Саме вони роз’яснюють законність переведення електронних послуг.
У Житомирі дві послуги переведено на сайт ще влітку 2015 року, наразі вони діють у тестовому режимі і в області.
- видача довідки про наявність (відсутність) рішення Житомирської міської ради про передачу у власність або користування земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства
- видача копій, витягів з розпоряджень міського голови, рішень, прийнятих міською радою та виконавчим комітетом
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
ТОП новини
Оголошення
11:06, 10 грудня
18:47, 7 грудня
live comments feed...