ЖДУ імені Івана Франка став найкращий серед ВНЗів регіону за версією 4ICU
Житомирський державний університет підтвердив перше місце серед регіональних ВНЗ, зайнявши 53 позицію в українському рейтинг-листі згідно з результатами січневої редакції міжнародного рейтингу Webometrics.
У загальносвітовому ж рейтинг-листі Webometrics, який містить понад 24 тисячі вишів світу, ЖДУ імені Івана Франка посів 6711 сходинку.
Авторитетність рейтингу підтверджується використанням його результатів іншими рейтинговими агентствами: QS (рейтинг вишів країн Європи, що розвиваються, та Центральної Азії), SCImago, Центр «Євроосвіта» (рейтинг «Топ-200 Україна»), освітній проект «Osvita.ua» (консолідований рейтинг ВНЗ України) тощо.
А рейтинг «4 International Colleges & Universities» оцінив Житомирський державний університет імені Івана Франка на першому місці серед вишів регіону і на тридцять дев’ятій позиції серед ВНЗ України в оновленій редакції рейтингу за січень 2016 року.
Однойменна австралійська компанія 4ICU публікує свій рейтинг з 2005 року, оцінюючи популярність більше 11 тисяч ВНЗ світу та більше 130 ВНЗ України за популярністю їхніх веб-ресурсів. На думку авторів рейтингу, це допомагає міжнародним студентам, викладачам та науковцям дізнаватися, наскільки певний ВНЗ є популярним в тій чи іншій країні.
У рейтингу використовуються показники цитованості та відвідуваності офіційних веб-представництв ВНЗ світу. Джерелами інформації виступають бази даних міжнародного Інтернет-гіганту Google, американської компанії Alexa Internet (дочірня компанія Amazon) та британської компанії Majestic-12.
Цього року методику рейтингу було змінено, що спричинило значні коливання в позиціях деяких вишів. Зокрема цього року методику рейтингу було підсилено новим показником Referring Subnets (кількість різних IPv4 адрес-джерел посилань з точністю до трьох перших октетів), який замінив показник Referring Domains (кількість різних доменів-джерел посилань). Вважається, що новий показник менш вразливий до можливих штучних впливів на рейтинг за рахунок самоцитувань. Цей показник зараз також використовується компанією Google.