У Житомирі обговорили питання посилення протидії злочинності в області

Сьогодні, 29 березня, прокурор області Любомир Війтович провів координаційну нараду керівників правоохоронних органів області, на якій обговорено стан протидії злочинності, забезпечення законності та правопорядку в регіоні.

У нараді взяли участь та виступили начальник УСБУ в області Володимир Пахнюк, в.о.начальника ГУНП в області Валерій Рудик, перший заступник голови облдержадміністрації Геннадій Дмитренко, перший заступник голови обласної ради Володимир Ширма, керівники фіскальної, прикордонної, пенітенціарної та інших служб в області, а також заступники прокурора області, керівники місцевих прокуратур та підрозділів апарату прокуратури.

Відкриваючи координаційну нараду, прокурор області зауважив, що забезпечити належну і ефективну протидію злочинності, насамперед - з її організованими формами та корупцією шляхом консолідації своїх зусиль та громадськості – невідкладна вимога сьогодення.

Попри те, що на захист конституційних прав і свобод громадян, економічних інтересів держави, щодо протидії організованій злочинності, розкриття та розслідування кримінальних правопорушень вжито низку заходів, все ж є проблеми, вирішення яких потребує суттєвої активізації.

Серед таких керівник відомства назвав високий рівень злочинів проти власності, понад три чверті з яких складають крадіжки, збільшення кількості грабежів, розбійних нападів, незаконного заволодіння транспортними засобами. У структурі злочинності десяту частину складають правопорушення проти життя і здоров’я особи.

«Особливу увагу слід приділити стану запобігання злочинним проявам серед неповнолітніх. Минулоріч майже на 12% зросла кількість неповнолітніх, які вчинили злочини. Серед них - вбивства, грабежі, розбійні напади, злочини, пов’язані з незаконним обігом наркотичних засобів. Майже кожен п’ятий неповнолітній раніше вчиняв злочини. Тому на сьогодні вимагає удосконалення і практика організації профілактичних та відновно-виховних заходів щодо дітей, які скоїли злочини, умовно засуджених або тих, які повертаються з місць позбавлення волі», - конкретизував проблеми Любомир Війтович.

Потребує активізації виявлення злочинів, вчинених в організованих формах співучасті у бюджетній, банківській та фінансово-кредитній системах, сфері державних закупівель, земельних відносин, використанні державного майна.

Увагу учасників наради акцентовано на протидії корупції, яка має набути системності та орієнтуватися не на кількісні показники, а вагомі результати діяльності із виявлення і припинення корупції в усіх сферах правовідносин.

Прокурор області акцентував увагу й на таких проблемних питаннях, як викриття організованих форм співучасті, які використовують корумповані зв’язки у правоохоронних і судових органах, виявлення каналів незаконного обігу вогнепальної зброї та боєприпасів, недопущення проявів сепаратизму.

Із детальним аналізом стану протидії злочинності, забезпечення законності та правопорядку в регіоні, а також пропозиціями щодо активізації роботи правоохоронних органів з цього напряму на координаційній нараді виступив перший заступник прокурора області Олександр Білошицький.

Підсумовуючи роботу наради, керівник відомства наголосив, що першочерговими завданнями на поточний період є досягнення зниження рівня окремих категорій злочинів.

«Узгодження дій правоохоронних органів щодо запобігання і протидії злочинності і корупції має стати якісно новим, щоб кожен громадянин відчув реальний захист з боку держави», - закликав до ефективної співпраці та досягнення конкретних результатів представників усіх відомств Любомир Війтович.

На координаційній нараді ухвалено низку першочергових заходів, до яких увійшли пропозиції учасників, направлених на досягнення ефективнішого функціонування правоохоронної системи.

прокуратура злочинність запобігання протидія
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі

ВЛАДА
Ти молодий, сучасний, цілеспрямований та амбітний, маєш професійні навики та креативні ідеї для впровадження реформ і розвитку свого регіону – тоді долучайся до команди Житомирської ОДА та реалізуй свої задуми на посаді заступника голови ОДА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. Твоя сфера відповідальності Розроблення та реалізація стратегії цифрової трансформації регіону Здійснення керівництва структурними підрозділами, що за...
Політика
18 вересня 2020 року відбулась партійна конференція Житомирської обласної організації "Слуга Народу".  Одноголосно було затверджено список кандидатів у депутати усіх рівнів та висунуто кандидата на посаду міського голови Житомира на вибори 25 жовтня 2020 року.  В першу десятку кандидатів по області увійшли: Федоренко Володимир Ілліч, Дячук Ірина Дмитрівна, Дмитрук Олександр Володимирович, Руденький Андрій Олександрович, Донець Валентина Євгенівна, Ющенко О...
СУСПІЛЬСТВО
Днями вранці, о 8.00, працівники машинобудівного заводу «Прогрес» розпочали день не на робочих місцях – мали намір вчергове іти до керівництва із вимогою негайно виплатити їм заробітну плату. Серед тих, хто четвертий місяць без засобів існування, й Олександр. Працівники кажуть: те, що відбувається нині на їх підприємстві – несправедливо по відношенню до тих, хто важко працює. Серед працівників чимало ветеранів праці, із понад 30-літнім досвідом роботи. Так...
СУСПІЛЬСТВО
Своє професійне свято українські фармацевти відзначають у третю суботу вересня. У ці дні на адресу фахівців, які щодня стоять на варті здоров’я людини, лунають слова привітань та вдячності, адже важко переоцінити їх працю. Щодня своїми професійними знаннями і порадами фармацевти допомагають людям, від їх роботи значною мірою залежить отримання пацієнтами якісних, безпечних, ефективних і доступних ліків. Урочистості з нагоди відзначення Дня фармацевтичного...
ПРИГОДИ
16 вересня поліцейські Житомирського відділу поліції у рамках кримінального провадження припинили підпільну діяльність грального закладу, розташованого по проспекту Миру в обласному центрі. На місці події працювала слідчо-оперативна група Житомирського відділу поліції. У закладі знаходились і адміністратори, і клієнти, які вели азартні ігри на комп’ютерному обладнанні. Відтак у ході невідкладного обшуку з приміщення вилучено 10 системних блоків та 11 моніт...
ПРИГОДИ
Житомирською обласною прокуратурою забезпечено розгляд клопотань про обрання запобіжного заходу та відсторонення від посади директора комунального підприємства однієї з райрад, підозрюваного в одержанні неправомірної вигоди. Ухвалами Корольовського районного суду особі обрано запобіжний у виді цілодобового домашнього арешту та відсторонено від займаної посади строком на два місяці. Як нещодавно повідомлялося, посадовця викрито минулого понеділка, 14.09.202...
Культура
На порталі Житомирської міської ради розмістили план заходів "Майстерні міста". Пропонуємо ознайомитися, що ж приготували для житомирян та гостей міста цього року. ПЛАН ЗАХОДІВ «МАЙСТЕРНЯ МІСТА» 21 вересня 2020 року 09.00-10.00 Відео екскурсія на об’єкти комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради Facebook сторінка комунальної установи «Агенція розвитку міста» Житомирської міської ради https://www.face...
ВЛАДА
Петро Чорний, який з грудня 1995 року був начальником казначейства в Житомирській області, звільнився. Декларацію перед звільненням він оприлюднив 18 вересня. Зазначається, що з 1 січень по 14 вересня 2020 року начальник головного управління Державної казначейської служби України у Житомирській області отримав 384 тис. 067 грн зарплати та 55 тис. 434 грн пенсії. Зауважимо, що зарплата Петра Чорного за весь 2019 рік становила 365 тис. 124 грн. Петро Чорний...
СУСПІЛЬСТВО
Від початку 2020 року державні кадастрові реєстратори Житомирської області опрацювали 118 451 заяву з питань ведення Державного земельного кадастру. Найчастіше громадяни зверталися із заявами про державну реєстрацію земельної ділянки та пронадання відомостей з Державного земельного кадастру про земельні ділянки. Фахівці видали 25 538 витягів з кадастру про земельні ділянки та зареєстрували 53 866 земельних ділянок. За заявами, сформованими сертифікованими...