• Головна
  • На сайті Житомирської облради запрацював сервіс електронних петицій
Новий сервіс
16:31, 18 квітня 2016 р.

На сайті Житомирської облради запрацював сервіс електронних петицій

Новий сервіс

Сьогодні на веб-сайті Житомирської облради з’явився новий сервіс «Електронні петиції», що дає можливість громадянам донести свої ініціативи до Житомирської обласної ради.

Збір підписів на підтримку відповідної електронної петиції здійснюється протягом 45 днів з дня її оприлюднення. Якщо колективне звернення отримало на свою підтримку не менше ніж 1200 підписів громадян (мешканців Житомирської області), його розгляд здійснюватиметься невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.

Електронна петиція до органу місцевого самоврядування подається та розглядається відповідно до вимог статті 231 Закону України «Про звернення громадян».

Створення системи місцевих петицій – один із компонентів програми EGAP. Цільовими регіонами програми є Вінницька, Волинська, Дніпропетровська та Одеська області. Програма, що реалізовуватиметься у 2015-2019 рр., спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), що допомагатимуть вдосконалювати якість врядування, покращать взаємодію влади та громадян та сприятимуть розвитку соціальних інновацій в Україні.

Жителі області можуть звернутися до Житомирської облради з електронними петиціями через сервіс «Електронні петиції». В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) електронної петиції, адресу електронної пошти.
Безымянный

Безымянный

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомир #облрада #електронні петиції
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...