На сайті Житомирської облради запрацював сервіс електронних петицій

Сьогодні на веб-сайті Житомирської облради з’явився новий сервіс «Електронні петиції», що дає можливість громадянам донести свої ініціативи до Житомирської обласної ради.

Збір підписів на підтримку відповідної електронної петиції здійснюється протягом 45 днів з дня її оприлюднення. Якщо колективне звернення отримало на свою підтримку не менше ніж 1200 підписів громадян (мешканців Житомирської області), його розгляд здійснюватиметься невідкладно, але не пізніше десяти робочих днів з дня оприлюднення інформації про початок її розгляду.

Електронна петиція до органу місцевого самоврядування подається та розглядається відповідно до вимог статті 231 Закону України «Про звернення громадян».

Створення системи місцевих петицій – один із компонентів програми EGAP. Цільовими регіонами програми є Вінницька, Волинська, Дніпропетровська та Одеська області. Програма, що реалізовуватиметься у 2015-2019 рр., спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), що допомагатимуть вдосконалювати якість врядування, покращать взаємодію влади та громадян та сприятимуть розвитку соціальних інновацій в Україні.

Жителі області можуть звернутися до Житомирської облради з електронними петиціями через сервіс «Електронні петиції». В електронній петиції має бути викладено суть звернення, зазначено прізвище, ім’я, по батькові автора (ініціатора) електронної петиції, адресу електронної пошти.
Безымянный
Безымянный
житомир облрада електронні петиції
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі