• Головна
  • На Житомирщині газ якісний, а систему оплати за нього планують змінити
11:08, 4 січня 2017 р.

На Житомирщині газ якісний, а систему оплати за нього планують змінити

Представники газових компаній сьогодні, 3 січня, розповіли житомирським журналістам про якість газу на Житомирщині та можливі зміни у системі оплати за газ.

 У прес-конференції взяли участь заступник голови Житомирської облдержадміністрації Ярослав Лагута, начальник відділу зв’язків з громадськістю та пресою ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» Максим Білявський та технічний директор ПАТ «Житомиргаз» Сергій Колесник.

 Приводом для проведення такого заходу стало збільшення кількості скарг на якість газу і вимоги громадян платити не за кубометри, а в одиницях енергії відповідно до основного показника якості газу – його калорійності (теплоти згоряння).

  За словами Максима Білявського, за 12 місяців 2016 року Житомирська область спожила 721 млн куб. м природного газу.

 Система постачання газу побудована таким чином, що вплинути на його склад неможливо.

 Журналісти могли переконатися у цьому під час прес-туру наприкінці 2016 року, де ознайомилися з маршрутом газового потоку від магістрального газопроводу через розподільні мережі до житлового будинку. На двох об'єктах – газорозподільній станції, від якої газ з магістралі надходить в Житомир, і газорегуляторному пункті, що регулює потік газу в центрі міста – були взяті проби газу для лабораторного аналізу. Всі результати споживачі можуть бачити на офіційному сайті ПАТ «Житомиргаз».

 Як повідомив Максим Білявський, головний показник якості газу – калорійність, або теплота згоряння, відрізняється у кожному регіоні, але він завжди вище допустимої норми 7600 ккалл/куб. м. Відтак, у Житомирі калорійність газу в середньому за минулий рік становить 8200 ккалл/куб. м. Тому у якості газу сумнівів не має бути.

 Крім того, зараз розробляється нормативна база для переходу оплати споживачами газу саме за енергетичні одиниці, а не метри кубічні.

 Фахівці звертаються до громадян та закликають перевірити своє газове обладнання, адже скарги споживачів на неякісний газ найчастіше пов’язані з технічним станом самих котлів, колонок та інших газових приладів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомирщина #газ #герметичність
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...