• Головна
  • Житомирський виконком готується до засідання
Порядок денний
12:26, 3 квітня 2017 р.

Житомирський виконком готується до засідання

Порядок денний

05 квітня о 10:00 відбудеться засідання виконавчого комітету міської ради. На порядок денний буде винесено питання виконання показників фінансового плану комунальних підприємств, про кооперативний облік громадян міста і житлові питання, так звані "дитячі" питання тощо.

п/п
Назва питання
Доповідач та співдоповідач
1.
Про діяльність спеціалізованого формування Житомирського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді «Центр соціальної допомоги учасникам АТО та їх сім'ям» за 2016 рік
Юрченко Ольга Іванівна- директор Житомирського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
2.
Про діяльність Житомирського міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді
3.
Про погодження звіту про виконання показників фінансового плану комунального підприємства «Житомирводоканал» Житомирської міської ради
Нікітін Андрій Миколайович- директор КП «Житомирводоканал» міської ради
4.
Про погодження інвестиційної програми комунального підприємства «Житомирводоканал» Житомирської міської ради на 2017 рік
5.
Про погодження звіту про виконання показників фінансового плану комунального підприємства «Гагарінське» Житомирської міської ради 
Овсяннікова Світлана Володимирівна-директор КП «Гагарінське» міської ради 
6.
Про встановлення тарифів на послуги комунального підприємства «Парк» Житомирської міської ради
Костриця Микола Миколайович – директор департаменту економічного розвитку міської ради
7.
Про демонтаж тимчасових споруд, обладнання, спеціальних конструкцій зовнішньої реклами та елементів на фасадах будівель, споруд  в м. Житомирі
Черкасова Євгенія Леонідівна – в.о. директора департаменту містобудування та земельних відносин міської ради, начальник управління регулювання забудови міста - головний архітектор міста
8.
Про впорядкування, уточнення та надання нових адрес об'єктам архітектури
9.
Про реєстрацію фізичних осіб за місцем проживання
Ярош Ірина Віталіївна -  начальник управління ведення реєстру територіальної громади  міської ради
10.
Про зміни договорів найму жилих приміщень
Оніщенко Андрій Анатолійович– в.о. начальника управління житлового господарства міської ради
11.
Про зняття з балансу жилого будинку №14/12 по вул. Театральній
12.
Про взяття на квартирний облік, включення до списків першочергового та позачергового одержання жилих приміщень і упорядкування черги за місцем проживання
Сидун Надія Ігорівна- начальник відділу по обліку та розподілу  жилої площі міської ради 
13.
Про взяття громадян на квартирний облік за місцем їх роботи
14.
Про кооперативний облік громадян міста
15.
Про включення жилих приміщень до числа службових
16.
Про виключення жилих приміщень з числа службових
17.
Про надання жилої площі громадянам
18.
Про збереження жилого приміщення за тимчасово відсутніми громадянами
19.
Про надання адресних соціальних допомог пенсіонерам, інвалідам, малозабезпеченим верствам населення та іншим категоріям громадян міста Житомира
Краснопір Вікторія Валентинівна – директор департаменту праці та соціального захисту населення міської ради
20.
Про надання адресних допомог на харчування громадянам та дітям із сімей, які прибули з тимчасово окупованих територій та районів проведення антитерористичної операції
21.
Про відшкодування витрат на поховання
22.
Про  встановлення  опіки над малолітньою
 Бібла Ольга Василівна-  начальник  служби у справах дітей міської ради
23.
Про  встановлення  піклування
24.
Про  встановлення  піклування
25.
Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
26.
Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
27.
Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
28.
Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
29.
Про направлення малолітнього до державного дитячого закладу
30.
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав
31.
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав
32.
Про затвердження висновку щодо позбавлення батьківських прав
33.
Про участь у вихованні та порядок побачення із дочкою
34.
Про участь у вихованні та порядок побачення із сином
35.
Про участь у вихованні та порядок побачення із дочкою
36.
Про участь у вихованні та порядок побачення із сином
37.
Про участь у вихованні та порядок побачення із дочкою
38.
Про затвердження висновку щодо визначення місця проживання малолітніх
39.
Про надання дозволу на продаж житла від імені малолітніх
40.
Про надання дозволу на продаж житла від імені малолітньої
41.
Про надання дозволу на купівлю житла
42.
Про надання дозволу на купівлю житла на ім’я малолітньої
43.
Про надання дозволу на купівлю житла
44.
Про надання дозволу на підписання необхідних документів
45.
Про надання дозволу на підписання необхідних документів
46.
Про надання дозволу на обмін житла від імені малолітніх дітей
47.
Про надання дозволу на дарування житла
48.
Про надання дозволу на дарування житла
49.
Про надання дозволу на дарування житла
50.
Про надання дозволу на дарування житла на ім’я малолітніх 
51.
Про надання дозволу на дарування житла на ім’я малолітньої
52.
Про надання дозволу на дарування житла
53.
Про надання дозволу на дарування житла
54.
Про надання дозволу на дарування житла на ім’я малолітнього

55.

Про надання дозволу на дарування житла

56

Про надання дозволу на дарування житла та земельної ділянки 
57
Про надання дозволу на дарування житла
Інформація на виконання протокольних доручень виконавчого комітету міської ради
Юзвинський Юрій Казімирович- начальник КП «Інспекція з благоустрою
м. Житомира» міської ради
Черкасова Євгенія Леонідівна – в.о. директора депар-таменту містобу-дування та земе-льних відносин міської ради, начальник управ-ління регулю-вання забудови міста - головний архітектор міста
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомир #виконком #5квітня #житомирводоканал
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...