У Житомирі урочисто відкрили VIP-центр ПриватБанку (ФОТО)

Відтепер VIP-клієнтам ПриватБанку буде зручніше діставатись до VIP-центру, щоб проконсультуватись із персональним менеджером чи здійснити необхідні операції, а також провести переговори у спеціальному облаштованому кабінеті. Сьогодні, 6 квітня, у Житомирі відбулося урочисте відкриття VIP-центру ПриватБанку та передислокація відділення «Житомирський філіал» за адресою вул.Київська, 47.

VIP-центр став 60-м відділенням ПриватБанку у Житомирській області. Відтепер разом із центром обслуговування VIP-клієнтів, за цією ж адресою працюватиме і відділення «Житомирський філіал», що раніше знаходилось на вул. Гоголівській, 4. Нове розташування відділення стало більш зручним для їх клієнтів, оскільки знаходиться по центральній вулиці, неподалік від зупинок.

Відділення повнофункціональне і працює з кожним клієнтом, який може звернутися за банківською послугою, це і фізичні особи, яких цікавлять операції, що стосуються роздрібного бізнесу і VIP-клієнти.

«Відділення працюватиме у форматі “open-space”, відкритий простір без жодних кабінетів, наявність робочого місця для клієнта, каси й універсальні спеціалісти вирішують будь-яке банківське питання. Для того, щоб клієнти швидко здійснювали необхідні банківські операції та отримували комфортне обслуговування впроваджені передові технології. Працівники працюють із планшетною схемою обслуговування, яка передбачає залучення клієнта до процесу здійснення операції та персонально його контролювати, а також перейняти досвід і за допомогою інтернет-банкінгу Приват24, здійснювати усі операції самостійно вдома», - зауважив керівник Житомирського регіонального управління ПриватБанку Вадим Хиля.

Зокрема, у відділенні допоможуть відкрити депозит, придбати квитки на поїзд, оформити страховку чи автоцивілку, сплатити за комуналку, Інтернет, скористатись можливостями програми КУБ (Країна успішного бізнесу) і т.д. Для зручності житомирян при відділенні заплановано облаштування зони самообслуговування 24/7.

«Не люблю хвалитись, але ми працювали на розширенням мережі, яка доволі серйозна в Житомирській області, це 390 терміналів самообслуговування, з якими ви стикаєтесь у кожному магазині, це 226 банкоматів, парк яких постійно оновлюється, плюс відділення. ПриватБанк завжди старався відкривати відділення, як «хлібні кіоски - там де є клієнт, де є можливість і бажання клієнта зручно отримати банківський сервіс», - зазначив Вадим Хиля.

На відкритті відділення був присутній заступник Житомирського міського голови Дмитро Ткачук:

«Нам, з точки зору співпраці, з державним банком набагато простіше, набагато стабільніше, і більш довговічніше, тому, якщо мешканці міста Житомира отримують якісні зручні послуги, то місто від цього тільки виграватиме. Ми маємо сподівання на реалізацію спільних кількох проектів за участі ПриватБанку, які мають покращити якість обслуговування громадян, зокрема у транспорті», - зазначив Дмитро Ткачук.

Перевагою VIP-обслуговування є наявність особистого банкіра, який цілодобово допоможе дистанційно вирішувати усі фінансові питання, а також консьєржа. Тому у новому VIP-центрі можна отримати цілий комплекс послуг VIP-класу: консультації, проведення переговорів, здійснення необхідних операцій.

«Коли клієнти звертаються до VIP-центру - це особиста перевага, тому що це індивідуальні послуги. На сьогоднішній день наші клієнти користуються послугами без черг, тому що є окрема каса і надаються індивідуальні послуги, надається особистий банкір, і працює цілодобово лінія консьєржу», - розповідала керівник центру VIP-обслуговування Житомирського РУ ПриватБанку Альона Фесенко.

Про переваги VIP-центру та зручності сервісу розповіли присутні на відкритті постійні VIP-клієнти.

«Я ціную свій час, і мені не вигідно стояти в черзі в касу для різних операцій, тому я маю персонального банкіра, який в будь-який час, навіть після 23 годин відповідає на дзвінки і мої питання. Тобто це різноманітні питання, від курсу валют до бронювання авіарейсу чи номеру в готелі. Також перевагою є індивідуальне обслуговування, оскільки є операції, які б мені не хотілось, щоб бачили інші люди. А ще я можу забронювати тут кімнату для переговорів і запросити своїх бізнес-партнерів для того, щоб обговорити справи», - розповів VIP-клієнт Олексій.

Загалом керівництво Житомирського РУ ПриватБанку відзначає, що зупинятись на досягнутому ще рано. У перспективі є впровадження інноваційних програм, поліпшення зручності та умов для клієнтів.

«ПриватБанк завжди відкритий для всіх клієнтів, фізичних, юридичних осіб. Ми надаємо зручний банківський сервіс, йдемо назустріч, шукаємо кращі місця, визначачаємо, оновлюємо відділення. Ми працюємо, далі розвиваємось, і будемо покращувати наші сервіси», - наголосив Вадим Хиля.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку