З метою вивчення попиту населення на пасажирські перевезення по Житомиру, управлінням транспорту і зв’язку міської ради ініційовано проведення обстеження пасажиропотоків на міських автобусних маршрутах у період з 12 квітня по 10 травня.
Для здійснення контролю та спільного підрахунку пасажирів залучені фахівці Житомирського автомобільно-дорожнього коледжу Національного транспортного університету та Житомирського державного технологічного університету.
За контактною інформацією просимо звертатись до управління транспорту і зв’язку міської ради за тел. (0412) 47-07-09 та електронну адресу zt_transport@ukr.net.
Нагадаємо, що Житомирські перевізники мовчать про кількість перевезених пасажирів.
ЧИТАТИ ТАКОЖ: За місяць на Житомирщині поліцейські виявили 5 нетверезих водіїв маршруток.
0412.ua

У Житомирі проведуть обстеження пасажиропотоків на міських автобусних маршрутах

З метою вивчення попиту населення на пасажирські перевезення по Житомиру, управлінням транспорту і зв’язку міської ради ініційовано проведення обстеження пасажиропотоків на міських автобусних маршрутах у період з 12 квітня по 10 травня.
Для здійснення контролю та спільного підрахунку пасажирів залучені фахівці Житомирського автомобільно-дорожнього коледжу Національного транспортного університету та Житомирського державного технологічного університету.
За контактною інформацією просимо звертатись до управління транспорту і зв’язку міської ради за тел. (0412) 47-07-09 та електронну адресу zt_transport@ukr.net.
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати