Купувати автобуси для Житомира будуть поетапно: перші машини мають поставити ще цього року

На позачерговій сесії Житомирської міської ради депутати мають розглянути питання про виділення 62 мільйонів гривень на закупівлю 20 низькополих автобусів.

«Ми маємо інвестувати в розвиток громадського транспорту, аби забезпечити безперебійні та комфортні пасажирські перевезення у Житомирі. Зараз ми вже маємо підтримку в депутатських комісіях у цьому питанні», - розповів Сергій Сухомлин, Житомирський міський голова на прес-конференції 18 квітня.

Минулого тижня виконавчий комітет підготував проект рішення сесії, яким передбачено виділення коштів на купівлю автобусів, наразі триває обговорення цього проекту в депутатських комісіях.

Сьогодні розглядається декілька можливих постачальників техніки. Це українські виробники «Богдан Моторз», білоруська компанія «МАЗ», японська компанія, з виробничими потужностями в Туреччині, «Isuzu» та турецька компанія «Karsan».

«Є пропозиції виробників, зокрема «Isuzu» та  «Karsan», ці компанії пропонують ціну в 80 тисяч євро за одиницю, 3 роки гарантії і 300 тисяч кілометрів пробігу. Наш виробник пропонує понад 3 мільйони гривень за автобус», - наголосив Сергій Сухомлин, Житомирський міський голова.

В планах закупити 100 таких автобусів, і це допоможе вирішити проблему транспортного забезпечення в окремих мікрорайонах міста усіх категорій житомирян. Купуватимуть автобуси в декілька етапів, якщо депутати підтримують це рішення, то перші машини мають поставити ще цього року, а наступна партія із 20 одиниць в січні лютому 2018 року.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку