• Головна
  • На Житомирщині людей з інвалідністю вчать, як розпочати власну справу
12:12, 16 травня 2017 р.

На Житомирщині людей з інвалідністю вчать, як розпочати власну справу

Люди з інвалідністю та постраждалі від конфлікту навчалися, як започаткувати власну справу на тренінгу із розвитку бізнес-навичок «Економічні можливості постраждалим від конфлікту».

Тренінг розпочався сьогодні, 16 травня, у готелі Reikartz.

«Метою навчання є підвищення рівня самозайнятості населення та сприяння розвитку малого бізнесу, започаткування власної справи. Участь у тренінгу беруть люди з інвалідністю з Бердичева, Баранівки, Пулин, Коростишева та Житомира. Сподіваюся, учасники навчатимуться тим речам, які полегшать їм працевлаштування. Крім цього, ми познайомимо учасників із тими людьми, які успішно започаткували свою справу», – зазначила координатор проекту Неля Ковалюк.

Загалом тренінговий курс включає 10 модулів (повних днів) і триватиме один місяць. Тренери розповідатимуть про вибір напрямків бізнесу, з яких легко стартувати, бізнес-ідеї та залучення клієнтів. Також учасники ознайомляться із сучасними методами просування товарів та послуг через інтернет, технікою продажу та бізнес-комунікацією.

Наприкінці навчання – фінансове планування та підготовка бізнес-планів, після чого кожен захищатиме власний розроблений бізнес-план. 

Випускники тренінгової програми зможуть взяти участь у конкурсі міні-грантів (до 38 тис. грн.) на заснування свого малого бізнесу, а також будуть отримувати консультативну юридичну та методичну підтримку протягом 3 місяців.

Довідково. Тренінги щодо розвитку бізнес-навичок для людей з інвалідністю «Економічні можливості постраждалим від конфлікту» проводить Житомирська обласна громадська організація людей з інвалідністю «Молодь. Жінка. Сім’я» за підтримки Українського Жіночого Фонду та USAID.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#житомир #тренінг #інваліди #фінанси #бізнес
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...